اخبار داغ

لیگ جهانی کاراته سری آ| گنج‌زاده و اباذری برگزارکننده دیدار فینال وزن ۸۴+ کیلوگرم

لیگ جهانی کاراته سری آ| گنج‌زاده و اباذری برگزارکننده دیدار فینال وزن ۸۴+ کیلوگرم
در روز پایانی آخرین مرحله لیگ سری آ سال ۲۰۲۳ به میزبانی پرتغال، گنج زاده و اباذری در فینال و کاویانی برای کسب نشان برنز به روی تاتامی خواهند رفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، امروز در روز پایانی مرحله مقدماتی لیگ سری آ پرتغال ۲۰۲۳، معصومه محسنیان در وزن ۵۰_کیلوگرم پس از قرعه استراحت ۵ بر ۰ مقابل نماینده لهستان به پیروزی رسید، سپس در جدال با لوسین باس از فرانسه ۴ بر صفر به برتری رسید اما در دور چهارم ۲ بر صفر نتیجه را به اوا رودریگرز لوردو واگذار کرد و با باخت این کاراته کای اسپانیایی مقابل صوفیا بودربانه دارنده طلا و برنز اروپا از فرانسه در نیمه نهایی از راهیابی به جدول شانس مجدد بازماند.
زینب جعفرنژاد دیگر کاراته کای کشورمان در وزن ۵۵- کیلوگرم ابتدا صفر بر صفر در هانتی مقابل نماینده اکراین به برتری رسید اما در دور دوم ۲ بر صفر نتیجه را به اسما شریف از فرانسه واگذار کرد و با باخت شریف به نماینده اسلوونی، جعفرنژاد نیز از دور رقابت‌ها کنار رفت.
فردا در روز پایانی لیگ جهانی سری آ پرتعال از  ساعت ۱۴:۳۰ به وقت محلی ( ۱۸ به وقت ایران) رقابتهای فینال  و کسب مدال برنز برگزار خواهد شد.
بر همین اساس ابتدا مبینا کاویانی به روی تاتامی خواهد رفت تا برای کسب مدال برنز وزن ۶۸- کیلوگرم با لئا ووکجا از کرواسی مبارزه کند و سپس سجاد گنج زاده و صالح اباذری در فینال وزن ۸۴+ کیلوگرم به مصاف هم خواهند رفت.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه