اخبار داغ

لباس های نیمار بارسلونا

لباس های نیمار بارسلونا
نیمار دا سیلوا سانتوس جونیور که به صورت خلاصه تر نیمار شناخته میشه مهاجم و کاپیتان تیم برزیل که در باشگاه الهلال عربستان حضور داره یکی از معروف ترین و پرطرفدارترین بازیکنان فوتبال هست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نیمار دا سیلوا سانتوس جونیور که به صورت خلاصه تر نیمار شناخته میشه مهاجم و کاپیتان تیم برزیل که در باشگاه الهلال عربستان حضور داره یکی از معروف ترین و پرطرفدارترین بازیکنان فوتبال هست.

نیمار از سال 2013 از باشگاه سانتوس به بارسلونا پیوست و چیزی نزدیک به 5 سال در این باشگاه حضور داشت. در نهایت پاریس بند فسخ قرارداد نیمار رو پرداخت کرد و او رو به خدمت گرفت.

لباس نیمار در بارسلونا در اون سال ها جز محبوب ترین ها قرار گرفته بود و حتی با مسی رقابت داشت. اگر نیمار با روش دیگه ای بجز فسخ باشگاه رو ترک میکرد شاید از محبوبیت بیشتری نزد هواداران بارسا بهره مند میشد. حرکات ترکیبی نیمار، مسی و سوارز آنچنان چشم نواز و زیبا بود که هرگز از خاطر هواداران محو نخواهد شد.

قدرتمندترین تیم تاریخ بارسا و به اعتقاد بسیاری از فوتبال دوستان در همین دوره و با حضور همین مثلث MSN بوده است.

Shape1

در این مطلب قصد داریم مروری داشته باشیم بر لباس هایی که نیمار در بارسا به تن داشته و تمام فصول حضور او در این باشگاه.

فصل 2013 نیمار لباسی با طراحی راه راه آبی اناری به تن داشت که آستین های لباس خطوط عرضی زیبایی داشتند. یقه پیراهن زرد رنگ و بسیار متفاوت به نظر میرسید. نیمار در این سال بسیار جوان بود و تازه درخشش رو در تیم شروع کرده بود.

فصل 2014 نیمار یکی از زیباترین لباس های تاریخ تیم رو به تن کرد. راه راه های سنتی آبی اناری بسیار پهن تر شده و یقه پیراهن بسیار زیبا و چشم نواز بود. در این فصل نیمار به تمام افتخارات فوتبالی ممکن دست پیدا کرد. او در کسب این 5 گانه فوتبالی نقش برجسته ای رو در تیم داشت و حتی یکی از گلزنان فینال لیگ قهرمانان همین سال هم بود.

فصل 2015 نیمار لباسی زیبا با راه راه های عرضی و جزئیات زرد رنگ به تن داشت. در این فصل هم نیمار در تیم خوش میدرخشید و همراه با بارسا فاتح لالیگا و کوپا دل ری شد. بنظر میرسید این تیم هم میتونست قهرمان اروپا بشه اما با بد شانسی از این رقابت ها حذف شدند.

فصل 2016 نیمار لباسی با راه راه های طرح دار آبی قرمز (روشن تر از سال های قبل) به تن داشت که این پیراهن هم جز زیباترین های تاریخ تیم بود. نیمار در این سال هم یک عنوان قهرمان کوپا دل ری همراه تیم بدست اورد.

Shape2

فصل 2017 آخرین باری بود که نیمار لباس بارسا رو به تن کرد و در همین سال هم به پاریس رفت. آخرین لباس نیمار در تیم طرحی متفاوت داشت و راه راه های اون دارای عرض های متفاوتی بودند. اگر نیمار در این تیم باقی میماند شاید بارسا میتونست باز ها موفق های زیادی را بدست بیاورد اما بعد از نیمار این مورد برای بارسا بسیار دشوار و سخت شد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه