اخبار داغ

دشمنان را به ورطه سقوط می‌کشانیم؛

پاسخ دندان‌شکن پدافند هوایی ارتش در انتظار متجاوزان به خاک ایران

پاسخ دندان‌شکن پدافند هوایی ارتش در انتظار متجاوزان به خاک ایران
جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: آمادگی دفاعی ارتش جمهوری اسلامی ایران بازدارندگی بسیار خوبی دارد و توانایی مقابله با هرگونه تهدید و تهاجم را داریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر سرتیپ علیرضا الهامی ‌در جمع کارکنان و فرماندهان پدافند هوایی شمال شرق کشور، با اشاره به بحث آمادگی دفاعی کشورمان برای مقابله با تهدیدات دشمنان، اظهارداشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران از نگاه فرهنگی و مبانی دینی برای آمادگی دفاعی، خودش را به سطح عالی رسانده و آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه تهدیدی را دارد.

وی افزود: شجاعت و پشتیبانی مردم از ولی فقیه و نظام باعث شده که امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران توانایی مقابله با هرگونه توطئه دشمن را پیدا کند و این فرمان الهی است که شما هرچه در توان دارید، قدرت و آمادگی دفاعی‌ تان را برای پیشگیری و مقابله با هر نوع تهدیدی افزایش دهید.

الهامی با اشاره به اینکه تجهیزات نظامی پدافند بومی است، تاکید کرد: پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بحث تجهیزات نظامی به دستاورد و تکنیک‌‌های خوبی رسیده که عمدتاً نیز ساخت داخل کشور است.

وی با بیان اینکه با توانایی و برخورداری از تجهیزات، آمادگی مقابله با هرگونه تهدیدهایی که امنیت کشور را به خطر می‌اندازد را داریم، اظهار کرد: سقوط سرنوشت کسانی است که خواسته‌های خود را به ملت ها تحمیل می‌کنند.

جانشین پدافند هوایی ارتش خطاب به دشمنان اسلام و انقلاب گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و در هر نقطه‌ای که دشمن بخواهد شرف و کرامت مسلمانان را مورد هجمه و تهدید قرار دهد، ارتش و نیروهای مسلح در آن نقطه حاضر شده و پاسخی دندان‌شکن به دشمنان می‌دهند.

امیر الهامی وحدت نیروهای مسلح را بسیار مهم و ارزشمند دانست و بیان کرد: امروز همگرایی، یکدلی و وحدت بین نیروهای مسلح از بالاترین تا پایین ترین سطوح وجود دارد و این هم افزایی و یکپارچگی مایه افتخار برای نظام است.

در پایان جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش ضمن بازدید از قسمت‌ های مختلف این منطقه پدافندی، میزان آمادگی رزمی و سطح آمادگی این یگان را مطلوب ارزیابی نمود و از تلاش شبانه روزی کلیه کارکنان تقدیر کرد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه