اخبار داغ

کاظمی‌پور پس از عیادت دو فوتبالیست بانوی کشورمان در کرمان:

طاهرخانی به زودی به تهران منتقل می‌شود/ خواجویی از بیمارستان پاستور ترخیص شده است

طاهرخانی به زودی به تهران منتقل می‌شود/ خواجویی از بیمارستان پاستور ترخیص شده است
معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: روند درمان بهناز طاهرخانی ادامه دارد و به زودی به تهران منتقل می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ مریم کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان پس از عیادت از بهناز طاهرخانی و زهرا خواجویی دو فوتبالیست ملی‌پوش که در سانحه تصادف دچار ضربه مغزی شده بودند، با اشاره به ادامه روند درمان بهناز طاهرخانی بیان کرد: حال او روبه بهبودی است و سطح هوشیاری این بانوی فوتبالیست کشور افزایش یافته است.

وی با اعلام این خبر که طاهرخانی در  روزهای آینده به یکی از بیمارستان‌های تهران منتقل می‌شود، ادامه داد: با تلاش‌های جامعه پزشکی و کادر درمان بیمارستان پاستور بم روند درمان این فوتبالیست منجر به بهبودی این ورزشکار کشورمان شده است.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان درخصوص وضعیت زهرا خواجویی نیز اعلام کرد: وی روز گذشته از بیمارستان پاستور ترخیص شده و صبح امروز از طریق پرواز بم به تهران منتقل شد.

کاظمی‌پور با تاکید براینکه پیگیر ادامه روند درمان این ۲ فوتبالیست در تهران از طریق باشگاه خاتون بم، فدراسیون فوتبال و فدراسیون پزشکی ورزشی هستیم اظهار امیدواری کرد: تلاش خواهیم کرد با تلاش‌های کادر پزشکی  این ۲ ورزشکار هرچه زودتر به عرصه حرفه‌ای فوتبال بازگردند.

وی از درگذشت ملیکا محمدی دیگر فوتبالیست ملی‌پوش ایران ابراز تأسف کرد و افزود: دختر فوتبالیست ایران امروز با بدرقه دوستانش در استان فارس دیار دنیوی را وداع گفت و مجددا ضمن عرض تسلیت برای خانواده ایشان آرزوی صبر دارم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه