اخبار داغ

ترفند های ساخت ویدیو و محتوا برای فروش لباس و محصول

ترفند های ساخت ویدیو و محتوا برای فروش لباس و محصول
اگر شما هم از آن دسته از تولید کنندگان محتوا با موبایل هستید که می خواهید از این راه فروش محصولات و لباس های خود را افزایش دهید توصیه میکنیم قبل از خواندن این مقاله ابتدا از مقاله بهترین نرم افزار ادیت ویدیو اندروید چند تا از بهترین برنامه های ویرایش را دانلود و نصب کنید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اگر شما هم از آن دسته از تولید کنندگان محتوا با موبایل هستید که می خواهید از این راه فروش محصولات و لباس های خود را افزایش دهید  توصیه میکنیم قبل از خواندن این مقاله ابتدا از مقاله بهترین نرم افزار ادیت ویدیو اندروید چند تا از بهترین برنامه های ویرایش را دانلود و نصب کنید یا حداقل ابتدا دانلود اینشات  را انجام دهید و در ادامه با ما همراه باشید.

امروزه آنلاین شاپ ها درحال تصاحب سهم بزرگی از بازار هستند. آنلاین شاپ ها معمولا محصولات خود را از طریق تولید محتوا به فروش می رسانند و در این مقاله ما ترفند هایی را برای تولید محتوای با کیفیت و در نتیجه فروش بهتر به شما آموزش خواهیم داد.

یکی از بهترین روش ها برای ادیت و ویرایش ویدیو ، نرم افزار های اندروید است. این نرم افزار ها در مقایسه با برنامه هایی همچون افتر افکت و پریمیر از هرگونه پیچیدگی بدور بوده و براحتی قابل نصب بر روی اکثر گوشی های همراه می باشند؛ البته که امکانات آنها نیز بتبع بسیار محدود تر از برنامه های حرفه ای کامپیوتری است اما بازهم کارراه انداز و دم دستی هستند.

برنامه های بسیار خوبی نیز در این زمینه برای موبایل های هوشمند طراحی و تولید شده است. از جمله: اینشات ، وی ان ، پاوردایرکتور و کپ کات که لینک مقایسه و امکانات آنها را در ابتدا مقاله قرار دادیم که توصیه داریم حتما مراجعه کنید.

این برنامه ها به ما کمک خواهند کرد تا بتوانیم بهترین ویدیو ها را تولید کنیم. اگر شما در حوزه فرهنگ یا کسب و کار در حال فعالیت هستین حتما توصیه میکنیم تا علاوه بر انتشار عکس های بسیار با کیفیت حتما از ویدیو نیز برای تبلیغ اهداف و برنامه های خود استفاده کنید.

ترفند شماره یک: استفاده از قالب های آماده

نیازی نیست که تمام طرح ها را خودتان از ابتدا آماده کنید؛ می توانید از قالب های آماده ای که در سطح اینترنت وجود دارد استفاده کنید. برای مثال میتوانید از سایت های رایگانی که در این زمینه وجود دارند استفاده کنید. همچنین برنامه پاوردایرکتور دارای قالب ها و تم های بسیار زیادی است که قابل استفاده در نسخه آنلاک است.

ترفند شماره دو: تجهیزات با کیفیت

نیازی به استفاده از دوربین های DSLR نیست اما حتما از یک موبایل با کیفیت برای تولید و ساخت ویدیو ها کمک بگیرید. سافت باکس ها را فراموش نکنید و در نهایت برای خلق یک ویدیو با کیفیت سعی کنید تا حد امکان از نور طبیعی استفاده کنید.

همچنین تمیز کردن شیشه لنز دوربین را نیز فراموش نکنید

 

ترفند شماره سه: افکت ها را جدی بگیرید

استفاده از افکت ها در تولید ویدیو بخصوص برای لباس و بوتیک بسیار مورد توجه است . می توانید از افکت های جذاب وی ان یا کپ کات کمک بگیرید. اینشات هم ایده های جذابی برای ساخت ویدیو شما در نظر گرفته است که در نسخه آنلاک شده آن قابل دسترس است.

البته باید این نکته را نیز مورد توجه قرار دهید که استفاده بیش از حد از افکت ها می تواند کاربر را خسته کند.

ترفند شماره چهار: اگر جلوی دوربین می روید بک گراند را جدی بگیرید

بک گراند بسیار مهم است. اگر خودتان قرار است جلوی دوربین بروید حتما یک صحنه خوب آماده کنید . این صحنه میتواند شامل یک کاغذ دیواری ، یک گلدان ، یک نئون و نور پردازی خوب و بی سایه باشد.

اگر حوصله و توانایی فراهم کردن چنین شرایطی را ندارید می توانید با استفاده از یک پارچه سبز یکنواخت برای خود پرده سبز ایجاد کنید و سپس در برنامه های ادیت ویدیو آنرا با موارد دلخواه جایگزین کنید.

 

ترفند شماره پنج: زوایای مختلف لباس را نمایش دهید

جز آنکه از روبرو از لباس ویدیو میگیرید و درباره آن به مشتریان تووضیح می دهید حتما لباس را (و نه دوربین) بچرخانید و از زوایای دیگر نیز برای مشتری عکس و فیلم تهیه کنید.

میکروفون تولید محتوا اندروید

ترفند شماره شش: استفاده از میکروفون با کیفیت

سعی کنید از ضبط فیلم ها با هندزفری خودداری کنید. حد الامکان از یک میکروفون با کیفیت کمک بخواهید و یا در صورت عدم توانایی در تامین از میکروفون یک گوشی دیگر استفاده کنید و دقیقا موقع ادیت ویدیو صدای ضبط شده از گوشی دوم را جایگزین صدای اولیه کنید.

ترفند شماره هفت: فقط تولید محتوا مهم نیست

آخرین مساله و نکته ما د واقع ترفند تولید محتوا نیست بلکه یک توصیه مهم است و ن اینکه فقط به تولید محتوای با کیفیت نباید بسنده کرد و سعی کنید محصولات خود را از لحاظ کیفیت ارتقاء دهید. همچنین در قیمت گذاری ها تلاش کنید تا با کاهش سود و ترغیب مشتریان به خرید ، درآمد های خود را از طریق فروش بیشتر افزایش دهید.

در ضمن اگر میخواهید خرید اینترنتی لباس در سایر سایت ها را دنبال کنید پیشنهاد میکنم لینک خرید لباس را از تخفیف ها دنبال کنید

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه