اخبار داغ

رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش:

تجربه امدادرسانی سریع ارتش در حادثه انفجار کرمان عقبه 44 ساله دارد

تجربه امدادرسانی سریع ارتش در حادثه انفجار کرمان عقبه 44 ساله دارد
رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش گفت: سرعت عمل نیروی زمینی ارتش در امداد رسانی به حادثه دیدگان عملیات تروریستی کرمان عقبه ای دارد به بلندای 44 سال که در دوران دفاع مقدس و پس از آن به دست آمده است.

به گزارش خبر نگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهباز زارعی رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش با تسلیت حادثه کرمان ارتش موکب شهدای ارتش و چادر بیمارستان را مستقر کرد و تیم پزشکی ما حضور داشتند؛ در کوتاه ترین زمان درصحنه حضور پیدا کرده و اولین یگانی بودیم که در این حادثه سرعت عمل داشتیم.

وی با اشاره به اینکه 32 نفر از مجروحان حادثه را پذیرش کردیم گفت: 64 درصد تخت ها را به حادثه اختصاص دادیم و تا نیمه شب فردای حادثه اتاق عمل ما فعال بود.

زارعی با  بیان اینکه امداد در حادثه کرمان، یک برش کوچکی از کار ماست گفت: این سرعت عمل عقبه ای دارد به بلندای 44 سال دورانی که در دوران دفاع مقدس و پس از آن به دست آمده است، همچنان گسترده ترین بیمارستان های نیروهای مسلح را در اختیار داریم.

رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه در طول 8 سال دفاع مقدس خدماتی انجام داده است که هیچ قلم و زبانی قادر به گفتن آن حماسه ها نیست تصریح کرد: فقط یک نفر از پزشکان بالغ بر 18 هزار عمل جراحی در جریان یک عملیات انجام داد، یکی دیگر از پزشکان ما 8 سال جنگ را در جبهه ماند.

زارعی با بیان اینکه در زلزله ترکیه ظرف 48 ساعت خود را با صحنه حادثه رساندیم گفت: 15 روز مستقر بودیم و 3 نفر از بانوانمان نیز در عملیات امداد و نجات بین المللی حضور داشتند.

وی با اشاره به اینکه در حوزه بیماری های صعب العلاج سالهاست هزینه های سنگینی را پرداخت می کنیم تاکید کرد: طرح تحول سلامت به نام بانو زینب کبرا نام گذاری شده است که کل آن در نیروی زمینی ارتش به حوزه بیماری های صعب العلاج مربوط است.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه