اخبار داغ

پاسخ منفی مربی کروات به سرخ‌ها؛

پیام برانکو به هواداران: متاسفم، نمی‌توانم پیشنهاد پرسپولیس را قبول کنم

پیام برانکو به هواداران:  متاسفم، نمی‌توانم پیشنهاد پرسپولیس را قبول کنم
برانکو ایوانکوویچ اصلی ترین گزینه سرمربیگری این باشگاه به پرسپولیس پاسخ منفی داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات اصلی ترین گزینه جانشینی یحیی گل محمدی در پرسپولیس بود که مدیران سرخ بلافاصله پس از قطعی شدن جدایی گل محمدی باب مذاکره با او را باز کردند.

در حالی که باشگاه پرسپولیس منتظر پاسخ نهایی برانکو به پیشنهاد این تیم بود، سرمربی کروات اعلام کرد که حاضر نیست به ایران بیاید و جانشین یحیی گل‌محمدی شود.

سرمربی کروات در یک پیام صوتی خطاب به هواداران پرسپولیس عذرخواهی کرده و تاکید نموده نمی تواند به پیشنهاد سرخ‌ها پاسخمثبت بدهد.

در وویسی که از طرف برانکو منتشر شده، آمده است: ارتش سرخ عزیز سلام، طرفدارای عزیز پرسپولیس سلام، همانطور که می‌دانید، وقتی در پرسپولیس بودم، دوران بی‌نظیری را با هم سپری کردیم. بهترین دوران من به عنوان مربی بود. از با شما بودن و حمایت‌تان لذت بردم. خیلی ممنون بابت درخواست‌های زیادتان برای بازگشت من به پرسپولیس. می‌دانید که جای پرسپولیس تا ابد در قلب من است. هیچ‌کدام از جزئیات را فراموش نمی‌کنم. حمایت‌های شما، لحظات خوبی که در تهران داشتیم  و نتایج درخشان‌مان را فراموش نمی‌کنم. متاسفانه به خاطر دلایل شخصی و به علت تعهدم به جاهای دیگه نمی‌توانم این پیشنهاد را قبول کنم. امیدوارم درکم کنید. در آینده هم با شما در تماس خواهم بود چون این چیزی است که نمی‌توانم فراموشش کنم. جایتان همیشه در ذهن و قلب من است. ممنون بابت حمایت‌هایتان. ممنون که دوست داشتید من را برگردانید. تا ابد بزرگترین طرفدار شما و عضوی از ارتش سرخ خواهم بود. ممنون. خیلی خیلی دوستتان دارم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه