اخبار داغ

آخرین وضعیت تیم ملی تنیس روی میز به روایت سرمربی؛

ایرانمنش: مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان در کره جنوبی بسیار سخت است/ برای کسب یک سهمیه المپیک تلاش می‌کنیم

ایرانمنش: مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان در کره جنوبی بسیار سخت است/ برای کسب یک سهمیه المپیک تلاش می‌کنیم
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز زنان گفت: گرفتن سهمیه المپیک با توجه به رقابت با پینگ پنگ بازان سایر کشورها کار بسیار سختی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، حمیده ایرانمنش مربی تیم ملی تنیس روی میز زنان با اشاره به برگزار شدن اردو در تاریخ 6 الی 16 دیماه در تهران اظهار داشت: در این اردو اتفاقات و برنامه ریزی های بسیار خوبی رخ داد و پس از آن مهشید اشتری به رقابت های بین المللی قطر اعزام شد و اکنون در قطر است.

وی در ادامه به برگزاری لیگ ایران در اوایل بهمن ماه اشاره کرد و افزود: پس از لیگ مجددا در تهران اردوی دیگری را برای تیم ملی برگزار خواهیم کرد و پس از اتمام اردو ورزشکارانمان جهت شرکت در لیگ 2 روزه به ترکیه اعزام خواهند شد و پس از بازگشت عازم کره جنوبی جهت حضور در مسابقات قهرمانی تیمی جهان خواهیم بود.

ایرانمنش خاطرنشان ساخت: مسابقات قهرمانی جهان در کره جنوبی بسیار سخت و برای ما حائز اهمیت است و پس از آن در راستای افزایش آمادگی پینگ‌پنگ بازان جهت حضور در رقابت های فیدر لبنان، کرواسی، اسلوونی و آلمان پس از گذراندران یک مدت کوتاه استراحت، مجددا اردویی را برگزار خواهیم کرد.

همچنین مربی تیم ملی تنیس روی میز زنان به مسابقات انتخابی المپیک پاریس اشاره کرد و گفت: در ابتدا قرار بود این مسابقات از 28 اسفندماه الی 1 فروردین ماه برگزار شود که این زمان به اواسط اردیبهشت ماه موکول شد و ما منتظر اعلام تاریخ نهایی برگزاری مسابقات انتخابی هستیم و برای حضور در مسابقات و گرفتن سهمیه برنامه ریزی کرده ایم.

وی افزود: گرفتن سهمیه المپیک با توجه به رقابت با پینگ پنگ بازان کشورهای قدرتمند ازبکستان و قزاقستان که دائما به رقابت‌های بین‌المللی اعزام می‌شوند، کار بسیار سختی است ولی ما تلاش خود را می‌کنیم که با برنامه ریزی و برگزاری اردوها بتوانیم یک سهمیه آسیای میانه را از آن زنان ایران کنیم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه