اخبار داغ

آشنایی با سایبان اتوماتیک برقی

آشنایی با سایبان اتوماتیک برقی
یکی از محصولاتی که در اماکن عمومی و ساختمان‌ها، مورد استفاده قرار می‌گیرد، سایبان اتوماتیک برقی است. این محصول به قدری پرطرفدار شد که کم کم جایگزین سایبان‌های دستی را گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یکی از محصولاتی که در اماکن عمومی و ساختمان‌ها، مورد استفاده قرار می‌گیرد، سایبان اتوماتیک برقی است. این محصول به قدری پرطرفدار شد که کم کم جایگزین سایبان‌های دستی را گرفت. در این محصول شما برای باز و بسته کردن، از ریموت کنترل استفاده خواهید کرد.

اگر برای فضای بیرونی منزل و محل کار خود، به دنبال محصولی با کیفیت و با دوام هستید، سایبان اتوماتیک برقی گزینه مناسبی است. سایبان برقی در برابر هر گونه تابش نور خورشید و بارش برف و باران از محیط زیرین خود محافظت می‌کند. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا با انواع کاربردهای این محصول بی‌نظیر آشنا شوید.

کاربردهای سایبان اتوماتیک برقی

سایبان اتوماتیک برقی، دارای کاربردهای مختلفی است که مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است. این طیف گسترده مشتریان، سهم بازار خوبی را برای این محصول ایجاد کرده است. در ادامه چند نمونه از کاربردهای سایبان اتوماتیک برقی به شما معرفی خواهد شد.

سایبان اتوماتیک برقی برای مغازه

محل قرارگیری سایبان اتوماتیک برقی برای مغازه، در بالای درب خروجی آن است. این محصول یکی از سایبان‌های معمولی خواهد بود که بیشتر برای کسب و کارهایی از جمله فست فود، سوپر مارکت، میوه فروشی و غیره، استفاده می‌شود. هنگامی که نور آفتاب به صورت مستقیم، به مغازه می‌تابد، از این سایبان برای محافظت از محصولات استفاده خواهد شد.

البته این سایبان برقی برای مکان‌هایی از جمله کافی شاپ‌ها که دارای میز و صندلی در فضای باز است، هم مناسب خواهد بود. سایبان‌هایی که در بالای درب مغازه‌ها قرار می‌گیرند، به وسیله یک موتور و با استفاده از ریموت، امکان کنترل آن وجود دارد.

به طور معمول هنگامی که مغازه بسته می‌شود، این سایبان اتوماتیک نیز باید بسته شود و در روز به هنگام باز شدن درب مغازه، آن را می‌توان، باز کرد. البته این تنها برای محافظت از آفتاب استفاده نمی‌گردد، بلکه به منظور جلوگیری از ورود هرگونه بارشی هم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در برخی از مدل‌ها، به وسیله اپلیکیشن‌های موبایل و تبلت نیز، این سیستم را می‌توان باز و بسته کرد. با توجه به سلیقه مشتری، در طرح‌های مستطیل، نیم دایره و غیره امکان سفارش سایبان برقی اتوماتیک وجود دارد. برای خرید سایبان مغازه برقی باید از تولیدکنندگان با سابقه کشور، همچون سایه برگ، مشاوره گرفت تا بهترین و مناسب‌ترین محصول را خریداری کرد.

سایبان برقی اتوماتیک برای بالکن و تراس

برای برخی از سایبان‌هایی که برای بالکن و یا تراس استفاده می‌شوند، باید قطعات و چارچوب‌هایی را تعبیه نمایند. به این صورت بر روی آن، یک سایبان اتوماتیک قرار می‌گیرد. این سایبان‌ها در محیط‌هایی استفاده می‌شوند که بتوانند برای هر شرایط آب و هوایی مناسب باشند.

جنس این محصول متنوع بوده و از پارچه، پی وی سی، پلاستیک فشرده و غیره تولید شده است و در حیاط خانه و پاسیو، قابل استفاده خواهد بود. در زمان خرید، به متراژ حیاط و بالکن باید توجه داشت تا گزینه مناسب را انتخاب کنید. نصب سایبان برقی باید با نظر کارشناسان مجرب صورت گیرد تا بتوان بهترین نتیجه را گرفت.

سایبان‌های چتری اتوماتیک

سایبان‌های چتری که به صورت اتوماتیک هستند، عموما در سواحل دریا و رستوران‌های روباز مورد استفاده قرار می‌گیرند. این سایبان‌ها به صورت دایره بوده و با استفاده از ریموت، باز و بسته خواهند شد. اما برخی از اماکن از جمله رستوران‌ها و کافی شاپ‌، از این محصول نیز استفاده می‌کنند. سایبان‌های چتری در رنگ‌بندی‌های متنوع و جنس‌های مختلف، طراحی و تولید خواهند شد.

مزایای سایبان برقی اتوماتیک

از مزایای بسیار خوبی که سایبان برقی اتوماتیک دارد، این است که این محصول، در هر مکانی قابل استفاده است. همچنین در مقابل هزینه‌ای که پرداخت می‌شود، ویژگی‌های خوبی را به کاربر ارائه می‌دهد. به علاوه ابعاد و طرح‌های سایبان برقی با توجه به نیاز مشتری است و رنگ و طرح هم با نظر کاربر مشخص می‌شود. نصب این محصول به راحتی و در کمترین زمان ممکن خواهد بود.

اجزای مهم سایبان اتوماتیک برقی

سایبان اتوماتیک برقی، از به هم پیوستن اجزای مختلف به یکدیگر ساخته می‌شود. هر کدام از این قسمت‌ها باید با توجه به نیاز مشتری انتخاب شوند تا حداکثر کارایی را برایش داشته باشد. در ادامه به چند قسمت مهم در سایبان اتوماتیک برقی اشاره شده است.

چادر سایبان برقی

این سایبان از سه مدل پارچه، که یکی از مهم‌ترین سازه‌های این سیستم را تشکیل می‌دهد، ساخته شده است. نمونه‌های این چادر شامل، برزنتی، فلکسی، ترانزیتی و غیره خواهد بود. البته تنوع این محصول به قدری بالا است که با توجه به دکوراسیون خود، امکان ست کردن این محصول با محیط هم وجود خواهد داشت.

موتور سایبان برقی اتوماتیک

موتورهایی که در این سیستم استفاده می‌شود، بسیار باکیفیت بوده و از کارایی، طول عمر، گارانتی و غیره برخوردار است. موتور سایبان برقی وظیفه اصلی را در باز و بسته کردن آن دارد.

اسکلت سایبان اتوماتیک برقی

اسکلت سایبان با توجه به نیاز مشتری طراحی شده که هم به صورت فلزی و هم آلومینیوم، قابل سفارش خواهد بود. البته نوع فلزی سایبان برقی از فروش بالاتری برخوردار است. اگر مایل به گرفتن مشاوره‌ی رایگان در خصوص انواع سایبان‌ها هستید، بی‌شک مجموعه سایه برگ بهترین گزینه خواهد بود. این مجموعه با چندین سال سابقه توانسته است بهترین خدمات و محصولات را در اختیار مشتری قرار دهد.

خرید و نصب سایبان برقی اتوماتیک

برای خرید و نصب سایبان برقی اتوماتیک، حتما باید مشخص کنید که برای چه محیطی نیاز دارید تا بر اساس آن، سایز و جنس سایبان را انتخاب نمایید. به عنوان مثال خرید سایبان بازویی برقی بیشتر برای مغازه‌ها و مکان‌هایی که جمع شوندگی آن با دو بازو اهمیت دارد، پیشنهاد می‌شود.

سایبان برقی با جلوگیری از ورود عوامل طبیعی، فضایی مناسب را برای شما ایجاد خواهد کرد. شرکتی همچون سایه برگ، به شما در زمینه خرید این محصول کمک بسیاری می‌کند و افراد بدون هیچ هزینه‌ای قادر خواهند بود تا مشاوره‌ در زمینه خرید داشته باشند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه