اخبار داغ

مصاحبه کوتاه بازیکنان پس از بازی؛

طارمی: زمان گل زدن من مهم نیست/ بیرانوند: به کلین‌شیت مقابل امارات نیاز داشتم

طارمی: زمان گل زدن من مهم نیست/ بیرانوند: به کلین‌شیت مقابل امارات نیاز داشتم
بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در فلش اینترویوو پس از بازی با امارات حاضر شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ بازیکنان تیم ملی پس از پیروزی 2 بر یک مقابل تیم ملی فوتبال امارات در فلش اینترویوو (مصاحبه سریع) پس از بازی شرکت کردند.

طارمی: زمان گل زدن من مهم نیست

مهدی طارمی زننده دو گل ایران مقابل امارات در سومین بازی مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم مقتدرانه سرگروه شویم و به اولین هدف خودمان رسیدیم. از الان فقط روی دیدار بعدی تمرکز می‌کنیم. یک روز بابت سرگروه شدن خوشحالی می‌کنیم و سپس تمرکز ما روی دیدار بعدی خواهد بود.

وی در مورد دو گلی که مقابل امارات به ثمر رساند، خاطرنشان کرد: پیروزی تیم از هر چیزی مهم‌تر است و اینکه من گل بزنم یا بازیکن دیگری چنین کاری انجام بدهد، اهمیتی ندارد. خدا را شکر هر سه بازی را بردیم و تمام تمرکز خود را روی کارمان معطوف کرده‌ایم. همین‌که شما (رسانه‌ها) و مردم پشت ما هستید، دل‌مان امن است و بیشترین تلاش را می‌کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

جهانبخش: مقابل هنگ‌کنگ بازی خوب پیش نرفت

علیرضا جهانبخش بعد از پیروزی ایران مقابل امارات در دور سوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا 2023، اظهار داشت: اول از همه خوشحالیم که به‌عنوان صدرنشین جدول صعود کردیم. ما باید بازی به بازی پیش برویم تا به هدف‌مان برسیم.

وی در مورد بازی مقابل هنگ‌کنگ خاطر نشان کرد: در بازی قبل با اینکه برنده شدیم، اما مسابقه آنطور که می‌خواستیم پیش نرفت.

وینگر تیم ملی فوتبال کشورمان درباره شرایط بازی این تیم مقابل امارات گفت: آن چیزی را که اعضای کادر فنی از ما خواستند، در زمین اجرا و موقعیت‌‌سازی خوبی کردیم. در این بازی مالکیت توپ با ما بود.

جهانبخش در پایان گفت: صعود به مرحله بعد به‌عنوان صدرنشین گروه خیلی خوشحال‌کننده است. چند روز خوب تا شروع مرحله یک هشتم نهایی جام داریم. حالا فرصت کافی داریم تا بعد از سه بازی سنگین ریکاوری داشته باشیم.

بیرانوند: به کلین‌شیت مقابل امارات نیاز داشتم

علیرضا بیرانوند بعد از پیروزی ایران مقابل امارات در دور سوم گروهی جام ملت‌های آسیا 2023، اظهار داشت: بابت این پیروزی به مردم عزیز ایران تبریک می‌گویم. امیدوارم در مرحله بعد انرژی بیشتری برای ما بفرستند و بازی را ببینند. ای کاش با کلین‌شیت این بازی را تمام می‌کردم، اما باز بچه‌ها زحمت کشیدند و خدا را شکر گل دوم به موقع بود.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سؤال که احسان حاج‌صفی در پایان بازی به او چه گفته، تصریح کرد: احسان گفت «برای بازی بعد تمرکز کن».

بیرانوند در مورد مهار پنالتی اماراتی‌ها گفت: واقعاً به مردم تبریک می‌گویم. اتفاقی که برای من افتاد با انرژی مردم بود که توانستم پنالتی را بگیرم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه