اخبار داغ

سرمربی به من باور دارد؛

قدوس: قهرمانی در آسیا رؤیای ماست؛ با طارمی و آزمون یک بر صفر جلو هستیم

قدوس: قهرمانی در آسیا رؤیای ماست؛ با طارمی و آزمون یک بر صفر جلو هستیم
هافبک تیم ملی ایران گفت: وقتی مهدی طارمی و سردار آزمون در زمین هستند، انگار یک بر صفر جلو افتاده‌ایم

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی دانا؛ سامان قدوس، هافبک طراح تیم ملی فوتبال کشورمان در گفت‌وگو با نشریه سوئدی «Fotbollskanalen» اظهار داشت: قبل از بازی با امارات، صعود خودمان را به مرحله حذفی قطعی کرده بودیم و در نظر داشتیم که بازی خوبی ارائه کنیم. تلاش زیادی کردیم و می‌خواهیم در همه دیدارها پیروز شویم. صعود به فینال رقابت‌ها و قهرمانی برای ما یک رؤیاست. با این حال ما بازی به بازی پیش می‌رویم. دو مهاجم (مهدی طارمی و سردار آزمون) در اختیار داریم که وقتی با هم بازی می‌کنند، احساس می‌کنیم یک بر صفر جلو هستیم.

وی درباره بازی زیرنظر امیر قلعه‌نویی و رویارویی با سوریه عنوان داشت: باید سخت تلاش و برای یکدیگر بازی کنیم. وقتی می‌خواهیم قهرمان شویم، مهم نیست به مصاف چه تیمی می‌رویم. من این اعتماد را در تیم ملی و تیم برنتفورد حس می‌کنم. در این تیم‌ها باید به‌عنوان هافبک بازی کنم و از این مسئله لذت می‌برم. سرمربی تیم ملی به من باور دارد و از کار کردن با او لذت می‌برم.

قدوس راجع به آینده باشگاهی‌اش هم گفت: من تا تابستان سال 2024 با برنتفورد قرارداد دارم و باید ببینیم پس از آن چه پیش می‌آید. تابستان زینه‌های دیگری هم داشتم که مالمو یکی از آنها بود. این پیشنهاد (مالمو) برای من و خانواده‌ام واقعاً هیجان‌انگیز بود، اما به لیگ برتر انگلیس و تیم برنتفورد بازگشتم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه