اخبار داغ

خبری از صلح نیست؛

زبانه‌های آتش اختلاف سرمربی و مدیرعامل استقلال؛ از طوفان نکو تا جنگ داخلی!

زبانه‌های آتش اختلاف سرمربی و مدیرعامل استقلال؛ از طوفان نکو تا جنگ داخلی!
برخلاف انتظارات، صلح موقت بین سرمربی تیم و مدیرعامل باشگاه استقلال باپرجا نماند و اختلاف بین این دو شدت گرفته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی دانا؛ در شرایطی که احساس می‌شد با قهرمانی تیم فوتبال استقلال در نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال ایران و سکوت علی خطیر و جواد نکونام درباره شایعات تکراری به نوعی صلح بین این دو رکن اصلی آبی‌ها شکل گرفته، دو اتفاق روز گذشته باعث شد تا دوباره استقلال درگیر جنگ داخلی شود.

رسانه رسمی باشگاه استقلال دیروز ابتدا مدعی شد که اردوی خارجی آبی‌پوشان علی‌رغم تهیه بلیت هواپیما و محل اسکان و تمرین، بنا به تصمیم جواد نکونام لغو شده. این اطلاعیه اما ساعاتی بعد در همان رسانه توسط تیم رسانه‌ای نکونام تکذیب شد تا مشخص شود عدم جذب بازیکن، علت عدم سفر استقلالی‌ها به امارات بوده است.

ماجرا اما به همین جا ختم نشد و جواد نکونام با دعوت از رسانه‌ها به تمرین شب گذشته استقلال، صحبت‌های تندی علیه مدیرعامل و تیم مدیریتی باشگاه بر زبان آورد و به نوعی زیر این آتش زیر خاکستر دمید تا تیتر اصلی اخبار امروز، درگیری و اختلاف بین جواد نکونام و علی خطیر باشد؛ نه خریدهای زمستانی آبی‌ها.

انگار از اول هم مشخص بود که رابطه نکونام و خطیر مثل یک شیشه ترک خورده است و هر آن احتمال دارد فرو بریزد. بنا بر ادعای نکونام، شخص خطیر مدعی شد که جذب علی قلی‌زاده و علیرضا جهانبخش ممکن است و این مدیر جوان ولی کم‌تجربه با چنین ادعایی، بهانه دست نکو داده تا تمام صحبت‌های جواد موضع حق داشته باشد.

در این بین نباید از نقش نفرات رسانه‌ای نزدیک به نکونام و خطیر برای دمیده شدن چندین باره در این آتش به سادگی گذشت. هر دو طرف نفرات رسانه‌ای زیادی را با خود همراه کرده‌اند و در جنگ رسانه‌ای، تنها این استقلال و هوادارانش هستند که بازنده لقب خواهند گرفت و امثال خطیر و نکونام هرگز بازنده نبوده‌اند.

برخلاه دفعه قبل، شاید این بار علیرضا دبیری وجود نداشته باشد که پادرمیانی کند و طرفین را با هم آشتی بدهد اما یک داستان تکراری در این تیم کاملا نخ نما شده که مسئولان باشگاه استقلال و حتی سرمربی این تیم باید به آن خاتمه بدهند که اگر ندهند، این یارکشی رسانه‌ای به ضرر آبی‌پوشان تمام خواهد شد و قهرمانی از دست خواهد رفت.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه