اخبار داغ

معرفی 5 برند پر فروش آرایشی در فروشگاه خانومی

معرفی 5 برند پر فروش آرایشی در فروشگاه خانومی
بی‌تردید یکی از جذاب‌ترین کارها برای هر خانمی آرایش کردن است. برای اثبات این حرف تنها کافی است برای لحظه‌ای، برق چشمان بانوان در زمان دیدن و خرید لوازم آرایش یا ذوق و حوصله آن‌ها در زمان آرایش کردن را به یاد بیاورید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بی‌تردید یکی از جذاب‌ترین کارها برای هر خانمی آرایش کردن است. برای اثبات این حرف تنها کافی است برای لحظه‌ای، برق چشمان بانوان در زمان دیدن و خرید لوازم آرایش یا ذوق و حوصله آن‌ها در زمان آرایش کردن را به یاد بیاورید. اما داشتن یک آرایش کامل و بی‌نقص نیازمند چیست؟ شاید تنها پاسخی که به ذهن شما برسد، یادگیری حرفه‌ای میکاپ باشد اما پاسخ ما به این سوال، انتخاب لوازم آرایشی خوب و باکیفیت در کنار تمرین و یادگیری است. زیرا آرایشگر حرفه‌ای هم اگر نتواند از محصولات باکیفیت استفاده کند، نتیجه جذابی نخواهد داشت. همچنین هر پوستی نیازمند محصولات خاصی است و شما نمی‌‌توانید با استفاده از محصولات نامناسب، تجربه خوبی از آرایش صورت داشته باشید.

 

اکنون این سوال‌ها مطرح می‌شود: چگونه محصولات آرایشی باکیفیت و محبوب را تشخیص دهیم؟ چگونه اطلاعات کافی درباره محصولات را کسب کرده و تصمیم درست در خرید خود بگیریم؟ محبوب‌ترین برندهای ایرانی و خارجی کدامند؟ و دیگران درباره محصولات چه نظری دارند؟ فروشگاه اینترنتی خانومی به تمامی این سوال‌ها پاسخ می‌دهد.

در راستای کمک به شما برای تجربه‌ خریدی خوب، در این مقاله همراه شما هستیم تا 5 برند محبوب و پرفروش آرایشی در فروشگاه اینترنتی خانومی را به شما معرفی کنیم.

برند گلدن رز

گلدن رز برندی نام آشنا در میان دوستداران محصولات آرایشی است. این برند ترکیه‌ای از سال 1983 میلادی به صورت تخصصی در حوزه تولید لوازم آرایشی فعالیت می‌کند و در این سال‌ها توانسته است محصولات باکیفیت را با قیمتی مناسب به بازار عرضه کند. اما چرا محصولات برند گلدن رز از محبوبیت زیادی برخوردار است؟ محصولات این برند، با استفاده از تجهیزات پیشرفته و مدرن و تحت نظارت متخصصان باتجربه تولید شده و در بسیاری از کشورهای دنیا به فروش می‌رسد. تمامی محصولات این برند، فاقد تست حیوانی هستند و نام آن در لیست برندهای حامی محیط زیست و حیوانات قابل مشاهده است. کرم‌های پایه، رژ گونه، سایه چشم، ریمل مژه و ابرو، رژ لب و لاک ناخن تنها تعدادی از محصولات گلدن رز هستند که شما می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید.

برند نوت

یکی دیگر از برندهای محبوب و پرفروش در خانومی، برند بین‌المللی نوت است که فعالیت خود را از سال 2015 آغاز کرده و توانسته است در این سال‌ها محصولات باکیفیتی را در اختیار مشتریان قرار دهد. برند نوت، برندی چند ملیتی است، اما کارخانه اصلی آن در منطقه آزاد تجاری ترکیه قرار دارد. محصولات برند نوت الهام گرفته از اشتیاق به زندگی کردن، احترام به این زندگی و زیبایی است. محصولات این برند فاقد پارابن و تست حیوانی است و همین مسئله یکی از دلایل انتخاب آن توسط بسیاری از افراد است. برند نوت تمامی محصولات آرایش صورت، چشم، ابرو و لب را تولید می‌کند. خرید لوازم آرایش نوت خانومی، یک فرصت خرید آنلاین سریع، مطمئن و  با تخفیف بسیار خوب است.

برند شیگلم

برند شیگلم، برندی محبوب و باکیفیت در کشور سنگاپوری است. شیگلم فعالیت خود را از سال 2019 با هدف تولید محصولات آرایشی باکیفیت اما قیمت مناسب آغاز کرد. محصولات این برند شامل لوازم حمام، محصولات مراقبت از پوست و لوازم آرایشی حرفه‌ای است؛ بنابراین شما می‌توانید بسیاری از محصولات مورد نیاز خود را از این برند تهیه کنید. شیگلم در سال 2021 توانست جایزهMEGA Beauty Award را دریافت کند. با وجود اینکه این برند محصولات متنوعی مانند کرم پودر، کانسیلر، کانتور و ... دارد، اما رژگونه مایع شیگلم محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین محصول این برند است که به تازگی بسیار ترند شده و به آرایش شما روح و جذابیت بسیاری می‌بخشد.

 برند رولوشن

رولوشن برندی موفق در صنعت بیوتی است که در سال 2013 در انگلستان تاسیس شد. معنی نام این برند، انقلاب است، زیرا رولوشن با هدف برپایی یک انقلاب در این صنعت آغاز به کار کرده است. برند رولوشن در این سال‌ها توانست محصولاتی متنوع، باکیفیت و جذاب را به بازار عرضه کند. شرکت تولید کننده این برند در تمام این سال‌ها با این رویکرد که هر فردی باید بتواند محصولات مورد علاقه خود را با بهترین قیمت خریداری کند، توانسته بخش عظیمی از بازار محصولات آرایشی را در اختیار بگیرد. محصولات آرایشی رولوشن تست حیوانی ندارند و دارای گواهینامه PETA هستند، همچنین محصولات این برند تا 76 درصد وگان هستند که مزیت بزرگی برای بسیاری از افراد است. پالت‌ سایه، کانسیلر و پودر بیک از محصولات پرطرفدار این برند در کل جهان است.

برند کالیستا

کالیستا، برند محبوب ایرانی در میان همراهان خانومی است. محصولات برند کالیستا قیمت بسیار خوب و کیفیت بالایی دارد. این برند به رنگبندی و طراحی‌های جذاب در کنار کیفیت معروف است. مواد اولیه محصولات کالیستا از اروپای شمالی و آمریکا وارد می‌شود.

"دنیای خود را با کالیستا شاد و رنگی کن" یا "color up your life" شعار رسمی این برند است و تمام فعالیت‌ها و محصولات برند کالیستا از این شعار پیروی می‌کنند. کرم پودر، خط چشم، سایه، ریمل، لاک ناخن و ... تنها بخشی از محصولات این برند هستند که شما می‌توانید آن‌ها را خریداری کرده و آرایش جذاب با رنگ‌های متنوع داشته باشید.

یکی دیگر از ویژگی‌های این این برند که باعث محبوبیت آن در میان بسیاری از افراد می‌شوند، عدم هرگونه تست حیوانی در فرآیند تولید است؛ به همین دلیل تمامی حامیان حقوق حیوانات می‌توانند با خیالی آسوده از محصولات این برند استفاده کنند.

اما چگونه این محصولات را خریداری کنیم؟

بعد از معرفی تعدادی از پرفروش‌ترین برندهای خانومی، این سوال مطرح می‌شود که چگونه باید این محصولات را تهیه کنیم و هیچ نگرانی در خصوص اصالت و کیفیت آن نداشته باشیم؟ خرید آنلاین از فروشگاه اینترنتی خانومی، انتخابی آسان و مطمئن برای خرید محصولات آرایشی ایرانی و خارجی است، اما چرا؟

فروشگاه اینترنتی خانومی که به عنوان اولین فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی شناخته می‌شود، سال‌هاست که توانسته بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات آرایشی و بهداشتی را در اختیار شما قرار دهد. تنوع بالای محصولات این فروشگاه باعث شده که روزانه بر تعداد مشتریان و سفارش‌های آن افزوده شود.

لوازم آرایشی موجود در این فروشگاه، همگی دارای اصالت و کیفیت هستند؛ بنابراین شما می‌توانید با خیالی آسوده، محصولات موردنیاز خود را به راحتی تهیه کنید. برای مثال می‌توانید: خرید کرم پودر مات کالیستا خانومی را در گوگل جستجو کرده و یک خرید آنلاین، مطمئن و همراه با تخفیف را تجربه کنید.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه