اخبار داغ

امیر سرتیپ حیدری در گفتگو با دانا تاکیدکرد؛

آمادگی قاطع نیروهای مسلح ایران برای مقابله با هرگونه تهدیدات دشمنان

آمادگی قاطع نیروهای مسلح ایران برای مقابله با هرگونه تهدیدات دشمنان
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: اگر دشمنان گستاخی و حماقت کنند، باید بدانند که پاسخی قاطع و دندان شکن از سوی نیروهای مسلح کشور ما دریافت خواهند کرد.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا، با تاکید بر آمادگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه نیروی زمینی ارتش در مواجهه با تهدیدات خارجی، اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش بخشی از توان دفاعی کشور و یک پازل از پازل‌های مجموعه‌ی گسترده نیروهای مسلح کشورمان است که با وجود کارکنان غیور و پا در رکاب خود در کنار سایر نیروهای مسلح کشور، امنیت کامل را برای این مرز و بوم به ارمغان آورده‌اند.

وی با اشاره به آمادگی نیروهای مسلح افزود: الحمدالله نیروهای مسلح کشورمان در نهایت آمادگی هستند، روز به روز به توان رزمی و دفاعی خود می‌افزایند و تمامی حرکات دشمنان را به صورت لحظه‌ای رصد و آمادگی پاسخگویی به هر تهدیدی را در هر زمان و مکانی دارا هستند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه بحمدالله هیچ خطری کشور ما را تهدید نمی‌کند، خاطر نشان کرد: اگر دشمنان گستاخی و حماقت کنند، باید بدانند که پاسخی قاطع و دندان شکن از سوی نیروهای مسلح کشور ما دریافت خواهند کرد.

خبرنگار : فاطمه میرزاآقایی

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه

نظرات
حامد -> 1402/11/29
پاسخ

خدا رو شکر ارتش و سپاه در کنار هم امروز به اذن الله چنان لشگری تشکیل دادند که با همه ارتش های جهان یارای مقابله داره. الحمدالله