اخبار داغ

تنیس روی میز قهرمانی جهان| شکست تیم ملی زنان ایران مقابل لوکزامبورگ

تنیس روی میز قهرمانی جهان| شکست تیم ملی زنان ایران مقابل لوکزامبورگ
تیم ملی تنیس روی میز بانوان کشورمان در سومین بازی خود با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب لوگزامبورگ شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در چهارمین روز رقابت های فینال تیمی قهرمانی جهان ملی پوشان تنیس روی میز کشورمان به مصاف لوگزامبورگ رفتند و با نتیجه ۳ بر ۱ بازی را به این حریف اروپایی واگذار کردند.

شاگردان ایرانمنش با ترکیب شیما صفایی، مشهید اشتری و ندا شهسواری به مصاف لوگزامبورگ رفتند و در نخستین بازی شیما صفایی با نتیجه ۳ بر صفر بازی را به سارا دی نات واگذار کرد، در دومین بازی مهشید اشتری ملی پوش پینگ پنک ایران به مصاف شیانلیان نی بازیکن چینی الاصل لوگزامبورگ رفت و در حالی که در گیم نخست به برتری رسید، در سه گیم بعد با نتایج نزدیک بازی را به حریف لوگزامبورگی واگذار کرد و ۳ بر ۱ شکست را پذیرا شد و بازی در مجموع ۲ بر صفر به سود لوگزامبورگ شد.

در ادامه ندا شهسواری کاپیتان تیم ملی بانوان کشورمان به مصاف تسی گوندرینگر نفر سوم ارنج لوگزامبورگ رفت و مقتدرانه با نتیجه ۳ بر صفر به برتری دست یافت تا امید به اردوی تیم ملی بازگردد.

در چهارمین بازی شیما صفایی به مصاف شیانلیان نی رفت و نتوانست مقابل این حریف قدرتمند نتیجه ی لازم را بگیرد و بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود حریف اروپایی خانمه یافت تا در مجموع ایران با حساب ۳ بر ۱ نتیجه را به لوگزامبورگ واگذار کند.

بانوان کشورمان فردا در آخرین بازی مرحله گروهی خود با تیم ملی برزیل مسابقه خواهند داد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه