اخبار داغ

سرقت عابربانک سالمندان در پوشش کمک برای برداشت پول از خودپرداز

سرقت عابربانک سالمندان در پوشش کمک برای برداشت پول از خودپرداز
سرهنگ محمد قاسم طرهاني فرمانده انتظامي شهرستان ري از دستگيري سارق حرفه اي کارت هاي عابربانک بيماران يک بيمارستان در شهرري خبر داد و گفت: تاکنون بيش از هفت مالباخته شناسايي شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛

دستگيري سارق کارت هاي عابربانک بيماران بيمارستان

📍سرهنگ محمد قاسم طرهاني فرمانده انتظامي شهرستان ري از دستگيري سارق حرفه اي کارت هاي عابربانک بيماران يک بيمارستان در شهرري خبر داد و گفت: تاکنون بيش از هفت مالباخته شناسايي شدند.

به گزاش خبرگزاري پليس، سرهنگ "محمد قاسم طرهاني" به تشريح اين خبر پرداخت و گفت: چندي پيش مردي سالخورده به کلانتري 131شهرري مراجعه کرده و ضمن شکايت از سرقت کارت عابربانکش، به ماموران گفت: چند روز قبل در بيمارستان فيروزآبادي براي پرداخت هزينه درمان به مقابل دستگاه خودپرداز داخل پذيرش رفتم که مرد جواني به من گفت چون شما بيمار هستي بگذار من کمکت کنم و برايت از دستگاه پول بگيرم که من هم به او اعتماد کردم و پس از چند دقيقه اعلام کرد سيستم قطع هست و کارت عابرم را برگرداند اما زماني که به دستگاه ديگري بيرون از بيمارستان مراجعه کردم متوجه شدم کارت به نام من نيست و کارت من را جا به جا کرده است.
اين مقام انتظامي عنوان داشت: با توجه به حساسيت موضوع و امکان تکرار اين مدل سرقت، ماموران راهي صحنه وقوع جرم شدند اما متاسفانه متهم در محل حضور نداشته و متواري شده بود که به اين ترتيب بررسي ها براي شناسايي و دستگيري متهم به روش هاي ديگر انتظامي ادامه يافت.
رئيس پليس شهرستان ري ادامه داد: در گام بعدي با روش هاي تخصصي و تحقيقات فني مشخصات و نام متهم شناسايي و پيک ساعات احتمالي حضور سارق به دست آمد و اين در حالي بود که تعقيب و مراقبت براي دستگيري متهم همچنان در بيمارستان مذکور و ساير بيمارستان هاي احتمالي در حال انجام بود که در نهايت چند روز بعد ماموران کلانتري موفق شدند سارق مذکور را هنگام پرسه زني و انتخاب طعمه هاي خود در حياط همان بيمارستان مشاهده و در عملياتي ضربتي دستگير کنند.
سرهنگ طرهاني با اشاره به انتقال متهم به کلانتري گفت: در بررسي هاي اوليه از متهم، وي به بيش از هشت فقره سرقت در همان روز به شيوه مذکور اعتراف و هشت عدد کارت عابربانک مسروقه از وي کشف شد که متعاقبا هفت مالباخته که در محل حضور داشتند شناسايي و براي تحقيقات به کلانتري دعوت شدند.
گفتني است، تحقيقات پيرامون سرقت ها و مالباختگان پيشين همچنان ادامه دارد. 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه