اخبار داغ

نماینده کرج در گفتگو با «تیتر یک»:

دشمن به انتخابات برای رویگردانی مردم از نظام چشم طمع دارد

دشمن به انتخابات برای رویگردانی مردم از نظام چشم طمع دارد
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم در انتخابات پیش رو که دشمن به آن طمع کرده تا مشارکت پائین را مترادف با رویگردانی از نظام بداند، حضوری پر شور خواهند داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا عباسی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «تیتر یک»، گفت: در انتخابات ۱۲ فروردین ۵۸ مردم جمهوری اسلامی را به عنوان سبک اداره جامعه انتخاب کردند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم اعتقاد دارند نظام باید اسلامی باشد اما مدایرن جامعه باید بر اساس رأی آن‌ها انتخاب شوند.

عباسی اظهار داشت: مردم در ۴۵ انتخاباتی که از ابتدای انقلاب تا کنون برگزار شده مشارکت حداکثری داشته‌اند و جمهوریت نظام مؤلفه قدرت است.

وی با اشاره به اینکه دشمن پشتوانه ملی نظام را هدف قرار داده است، تصریح کرد: به زعم دشمن اگر مردم حضور کمرنگی داشته باشند به معنای رویگردانی از نظام خواهد بود.

نماینده مردم فردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم مشکلات اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی دارند اما حساب کارگزاران نظام را از نظام جدا کرده‌اند.

عباسی افزود: مردم در هر عرصه‌ای که احساس کردند نظام نیازمند حضور آن‌ها است پای کار آمده‌اند، مردانه‌ ایستاده و از نظام حمایت کردند.

وی اظهار داشت: مردم در انتخابات پیش رو که دشمن به آن طمع کرده تا مشارکت پائین را مترادف با رویگردانی از نظام بداند، حضوری پر شور خواهند داشت.

عضو مجمع نمایندگان البرز تصریح کرد: اگر خدای ناکرده مشارکت حداکثری مد نظر رهبر معظم انقلاب محقق نشود دشمن محاسبات خود را عملیاتی می‌کند.

عباسی گفت: دشمن سال ۸۸ تحریم‌ها را اعمال کرد و در سنوات گذشته هم جنگ، غائله‌ها و فتنه‌ ای متعدد را رقم زد تا به اهداف خود برسد.

وی افزود: مردم برای آنکه محاسبات دشمن را به هم بزنند باید در انتخابات پیش رو حضوری پر شور داشته باشند و مشارکت حداکثری را تحقق ببخشند.

نماینده مردم اشتهارد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم باید فردی را انتخاب کنند که مشکلات کنونی جامعه را به حداقل برساند و حل کند.

عباسی تصریح کرد: اگر مردم به دنبال رفع مشکلات معیشتی، اقتصادی و اجتماعی خود هستند باید فرد اصلح و معتقد به شفافیت را انتخاب کنند.

وی گفت: اگر نماینده‌ای تا بن دندان به نظام اعتقاد داشته باشد، به تولید داخل و جوانان داخلی اهمیت دهد می‌تواند گره دغدغه‌های مردم را باز کند.

نائب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس افزود: مردم باید پس از مشارکت حداکثری به دنبال انتخاب اصلح ناظر بر مشکلات آن‌ها بر اساس توان داخلی باشند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه