اخبار داغ

تشریفات رایکا: اجاره انواع اسپیس فریم و استیج با بهترین قیمت

تشریفات رایکا: اجاره انواع اسپیس فریم و استیج با بهترین قیمت
اجاره اسپیس فریم و استیج برای برگزارکنندگان مراسم‌هایی که نیاز به اتاقک موقت یا سکوهای اجرا دارند، می‌تواند باعث کاهش هزینه‌ها شود. پس اگر نیاز دائمی به این سازه‌ها ندارید، می‌توانید آن‌ها را اجاره کنید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اجاره اسپیس فریم و استیج برای برگزارکنندگان مراسم‌هایی که نیاز به اتاقک موقت یا سکوهای اجرا دارند، می‌تواند باعث کاهش هزینه‌ها شود. پس اگر نیاز دائمی به این سازه‌ها ندارید، می‌توانید آن‌ها را اجاره کنید.

برای سفارش کافی‌است ابعاد، مدل، طرح و تجهیزاتی که وابسته به سازه‌های فوق هستند را انتخاب کنید و بعداز مشورت با کارشناسان در مجموعه‌هایی که کار اجاره استیج و اسپیس را بر عهده دارند و ثبت سفارش، در کم‌ترین زمان ممکن آن‌ها را تحویل بگیرید.

اجاره اسپیس فریم و استیج برای چه کسانی مناسب است؟

اگر شما هم می‌خواهید یک فضایی با کاربری‌های متفاوت مانند نمایشگاه، سوله، اتاقک قابل حمل، موکب، ایستگاه صلواتی و موارد مشابه ایجاد کنید، بهترین راه استفاده و اجاره اسپیس فریم است. حال چرا می‌گوییم، این اتاقک فلزی را اجاره کنید؟

اسپیس فریم‌ها اغلب برای کاربردهای محدود و در بازه زمانی مشخصی به‌کار می‌روند. پس خرید آن‌ها هم ازنظر اقتصادی و هم ازنظر فضایی که اشغال می‌کنند و نیاز به نگهداری دارند، عاقلانه نیست.

اجاره انواع استیج نیز نسبت به خرید آن ازنظر اقتصادی به‌صرفه‌تر است. استیج‌ها معمولا در کنسرت‌ها، همایش‌ها و در فصای سرپوشیده و سر باز استفاده و در انواع و ابعاد مختلفی مطابق با نیاز مشتری ساخته می‌شوند.

اگر ازنظر بودجه برای برگزاری مراسم، نمایشگاه، همایش و حتی کنسرت با محدودیت مالی مواجه هستید، می‌توانید اسپیس فریم و استیج را از مجموعه‌هایی مانند تشریفات رایکا با بهترین قیمت و ساخته‌شده از بهترین متریال اجاره کنید.

اجاره اسپیس و استیج برای چه کاربردهایی رایج‌تر است؟

همان‌طور که گفته ‌شد، اجاره اتاقک‌های موقت و استیج‌ها ازنظر اقتصادی به‌صرفه‌تر است. بنابراین، اکثر نمایشگاه‌داران و صاحبان غرفه‌ها یا مسئولان برگزارکننده همایش‌ها، ترجیح می‌دهند به‌جای خرید این محصولات، آن‌ها را با هزینه بسیار کم‌تری اجاره کنند. در ادامه رایج‌ترین کاربردهای اجاره انواع اسپیس و استیج را معرفی کرده‌ایم:

سالن اسپیس

کاربرد سالن‌های اسپیس فریم اغلب در همایش‌ها، مراسم‌هایی که باید در فضای روباز برگزار شوند و افتتاحیه‌ها به ‌چشم‌ می‌خورد. مشتریان می‌توانند سالنی با ابعاد دل‌خواه و متناسب با نیازشان سفارش دهند و از مجموعه‌های ارائه‌دهنده، اجاره کنند. اخیرا طرح‌ها و سبک‌های جدید و مدرنی از اسپیس فریم‌ها روی کار آمده‌اند که بسیار زیبا و جذاب هستند.

غرفه اسپیس فریم

حتما شما هم در شهر و اطراف محل زندگی‌تان نمایشگاه‌های موقتی را دیده‌اید که در یک بازه زمانی دایر و بعداز آن جمع می‌شوند. غرفه سازی با اجاره اسپیس فریم‌ها علاوه‌بر هزینه کم، سرعت‌عمل بالایی دارد. همچنین به‌دلیل سبک‌بودن این سازه‌ها، حمل‌ونقل آن‌ها راحت‌تر است.

طراحی و تولید استیج‌ها نیز تنوع زیادی دارد و در هر مکان و کاربرد خاصی می‌توان از استیج مخصوصی استفاده کرد. در ادامه مطلب اطلاعات کاملی درباره کاربرد این تولیدات و انواع آن‌ها آورده شده تا شما علاقه‌مندان با شناخت بیشتری برای اجاره آن‌ها تصمیم‌گیری کنید.

استیج هلندی

این استیج‌ها در کنار تحمل وزن بالا و کیفیت خوب، قابلیت نصب در هر ارتفاعی را دارند. اجاره استیج هلندی برای مراسم‌هایی که نیاز است اجرا در ارتفاع انجام ‌شود، مناسب است. این سازه ازنظر قیمتی بسیار مقرون‌به‌صرفه است و ازنظر زیبایی، ظاهر فوق‌العاده‌ای دارد.

استیج آماده

اجاره استیج آماده به افرادی پیشنهاد می‌شود که زمان کمی برای آماده‌سازی تجهیزات مراسم دارند. این سازه‌ها بعداز سفارش مشتری، خیلی زود روی‌ هم سوار و در محل مورد نظر آماده می‌شوند‌. با توجه به اینکه این سازه‌ها آماده هستند، باید قبل‌از اینکه آن‌ها را سفارش دهید، ابعاد محل برگزاری مراسم را اندازه‌گیری کنید. بیش‌ترین کاربرد این محصولات در تالارها و برای رقص است.

استیج کنسرت

کسانی که مسئولیت برگزاری کنسرت را بر عهده دارند، برای کاهش هزینه‌ها، اجاره استیج را به خرید این سازه‌ها ترجیح می‌دهند. این استیج‌ها علاوه‌بر ابعاد بزرگی که دارند، دارای سیستم صوتی و نورپردازی نیز هستند.

قیمت اجاره اسپیس فریم و استیج چقدر است و به چه مواردی بستگی دارد؟

همان‌طور که گفته ‌شد، اجاره اسپیس و استیج نسبت به خرید آن‌ها بسیار به‌صرفه‌تر است، اما باید ببینیم که آیا همه سازه‌ها قیمت یکسانی دارند، یا اینکه چه عواملی در کاهش و افزایش قیمت اجرای این اتاقک‌های موقت و سکوهای اجرا دخیل هستند. هر مجموعه‌ای که اسپیس و استیج را اجاره می‌دهد، برای اعلام قیمت نهایی به مشتری، موارد زیر را در نظر می‌گیرد:

  • ابعاد: هر فردی می‌تواند براساس نیاز خود ابعاد مختلفی را برای این سازه‌ها سفارش دهد. واضح است که هرچقدر ابعاد استیج و اسپیس بزرگ‌تر باشد، قیمتی که برای اجاره آن پرداخته می‌شود نیز بیشتر است.
  • طرح: قبلا تمامی استیج‌ها و اسپیس‌ها شکل ساده‌ای داشتند و شبیه به هم بودند. اما کم‌کم این سازه در طرح‌های مختلفی وارد بازار شد و اکنون برای هر کاربردی می‌توان طرح خاصی را سفارش داد یا اجاره کرد. استیج‌هایی که از قابلیت نورپردازی و تجهیزات صوتی برخوردارند، نسبت به انواع ساده قیمت بیش‌تری دارند.
  • نوع استیج و اسپیس: با توجه به انواع مختلفی که برای این سازه‌ها در بالا بیان شد، قیمت اجاره اسپیس و استیج تا حد زیادی وابسته به انواع آن است. به‌عنوان مثال، اجاره استیج پالتی با استیج آماده متفاوت است.
  • زمان اجاره: اینکه شما در چه بازه زمانی می‌خواهید اسپیس و استیج را اجاره کنید، در قیمت آن موثر است. معمولا مجموعه‌هایی که این سازه‌ها را اجاره می‌دهند، برای تعیین قیمت اجاره، معیارهای مانند تعداد روزهایی که این محصولات در اختیار مشتری است را در نظر می‌گیرند.

برای اجاره اسپیس فریم و استیج به کجا مراجعه کنیم؟

اگر قصد برگزاری مراسم، همایش، نمایشگاه و جشن را دارید، ولی به‌دلیل محدودیت در بودجه امکان خرید تجهیزات لازم را ندارید، می‌توانید با اجاره استیج و اسپیس در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

مجموعه‌های متعددی در کشور این سازه‌ها را به‌همراه سایر تجهیزات لازم به‌صورت اجاره‌ای در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. یکی از معتبرترین این مجموعه‌ها، تشریفات رایکا است که سفارش شما را در کمترین زمان و با بیش‌ترین کیفیت تحویل می‌دهد.

تنوع اسپیس‌ها و استیج‌ها در این مجموعه پاسخ‌گوی نیاز تمامی مشتریان است و شما می‌توانید هر طرح و مدلی را که می‌پسندید از این مجموعه اجاره کنید. مطمئن باشید که قیمت‌های تعیین‌شده تشریفات رایکا بسیار به‌صرفه است.

جمع‌بندی

اجاره اسپیس و استیج نسبت به خرید آن برای کسانی که قصد دارند در زمان محدود و با هزینه کمی این سازه‌ها را در اختیار داشته باشند، مناسب است. مدل‌ها و طرح‌های متنوعی که از این محصولات در بازار وجود دارد، باعث شده که مراسم‌ها، جشن‌ها، نمایشگاه‌ها و کنسرت‌ها با جلوه بهتری اجرا و مقدمات برپایی آن‌ها در زمان کمتری انجام شود.

تشریفات رایکا مجموعه‌ای است که اسپیس و استیج را به مشتریان اجاره می‌دهد و تمامی خدمات مربوط مانند برپایی و جمع‌کردن آن‌ها را با تیم باسابقه خود بر عهده می‌گیرد. برای اطلاع بیشتر از چگونگی اجاره این سازه‌ها و استعلام هزینه‌های آن‌ها، می‌توانید با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه