اخبار داغ

امیر سیاری در گفتگو با دانا:

انتخابات مقبولیت و مشروعیت نظام را ارتقاء و امنیت کشور را تضمین می کند

انتخابات مقبولیت و مشروعیت نظام را ارتقاء و امنیت کشور را تضمین می کند
معاون هماهنگ کننده ارتش تاکید کرد: انتخابات بدون شک مقبولیت و مشروعیت نظام را ارتقاء می‌دهد و قادر است امنیت کشور را تضمین کند.

امیر دریادار حبیب الله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  با اشاره به اهمیت انتخابات ۱۱ اسفندماه، اظهار داشت: انتخابات یکی از موارد بسیار مهم در هر کشوری است. حضور حداکثری و انتخاب اصلح مردم در انتخابات پیش‌ رو منجر می‌شود تا نمایندگانی که بهترین تصمیم‌ها را برای اداره کشور می‌گیرند، انتخاب شوند و بی‌شک اگر این اتفاق نیفتد، دیگران به جای ما تصمیم می‌گیرند.

معاون هماهنگ کننده ارتش بیان کرد: در مورد مشارکت مردم در انتخابات، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) می‌فرمایند مشارکت قوی، رقابت واقعی، سلامت و امنیت چهار خصوصیت الزامی برای انتخابات است، بنابراین اگر ما می‌خواهیم تصمیم‌های بهتری گرفته شود و انتخابات به نفع مردم باشد، باید نمایندگان اصلحی را انتخاب کنیم که برای تصمیم سازی اداره‌ی امور کشور در مجلس و تصمیم‌گیری اقدامات مناسبی انجام دهند.

وی افزود: اگر در این راه کوتاهی کنیم و دیگران به جای ما تصمیم گیری کنند، بنیه تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری کشور ضعیف خواهد شد. 

امیر دریادار سیاری در پایان با تاکید بر اینکه انتخابات بدون شک مقبولیت و مشروعیت نظام را ارتقاء می‌دهد و قادر است امنیت کشور را تضمین کند، گفت: زمانی که انتخاباتی برگزار می‌شود و مردم در آن شرکت می‌کنند، میزان مشروعیت و مقبولیت نظام افزایش می‌یابد که این امر منجر به تقویت قدرت کشور خواهد شد، زیرا هرگاه قدرت افزایش یابد، اقتدار نیز بالاتر می‌رود. به عبارت دیگر، افزایش توان دفاعی و قدرت بازدارندگی در برابر تهدیدات نشان دهنده برقراری امنیت کشور است. بنابراین، اگر می‌خواهیم امنیت ملی را حفظ کنیم، باید به شکل فعال و مسئولانه در انتخابات شرکت کنیم.

گفتنی است؛ انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

خبرنگار : فاطمه میرزاآقایی

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه