اخبار داغ

حسینی در گفتگو با دانا:

هر یک رای در پیشبرد اهداف کشور و رسیدن به قله های موفقیت موثر است

هر یک رای در پیشبرد اهداف کشور و رسیدن به قله های موفقیت موثر است
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: چنانچه مردم درک کنند که هر رای آنها در پیشبرد اهداف کشور و رسیدن به قله های موفقیت موثر است، زمینه مشارکت حداکثری فراهم خواهد شد.

سید محمد حسینی؛ معاون پارلمانی رئیس جمهور در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اینکه باید اقدامات اساسی برای امیدواری و رضایت مردم در دستور کار دولت قرار داشته باشد گفت: در بهمن ماه پروژه های متعددی در حوزه های آبی، نفتی، سلامت، بهداشت و درمان و کارهای عمرانی بسیاری که نفع آن به مردم می رسددر دستور کار بوده است.

وی با بیان اینکه باید اقدامات دولت برای مردم تبیین و شفاف سازی شود تصریح کرد: اقدامات بسیاری از سوی دولت صورت می گیرد که مردم از آن خبر ندارند.رسانه ها باید در این زمینه اطلاع رسانی کنند ضمن اینکه اعضای دولت نیز باید به طور خودجوش نسبت به تبیین عملکرد 30 ماهه دولت اقدام کنند تا یاس و ناامیدی در مردم به وجود نیاید.

حسینی با بیان اینکه چنانچه مردم درک کنند که هر رای آنها در پیشبرد اهداف کشور و رسیدن به قله های موفقیت موثر است، زمینه مشارکت حداکثری فراهم خواهد شد خاطرنشان کرد: برخی تلاش می کنند مردم را دچار یاس کنند باید مردم را با تبیین عملکرد دولت امیدوار  کرد.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه