اخبار داغ

قرعه کشی مسابقات دو رده انجام شد؛

والیبال نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا| دختران و پسران ایران حریفان خود را شناختند

والیبال نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا| دختران و پسران ایران حریفان خود را شناختند
قرعه‌کشی مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا انجام شد و دختران و پسران ایران حریفان خود را شناختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسابقات والیبال قهرمانی زیر 18 سال دختر آسیا از تاریخ 27 خرداد تا سوم تیرماه 1403 در ناخون پاتوم کشور تایلند برگزار می‌شود و تیم والیبال نوجوانان دختر ایران در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

مراسم قرعه‌کشی این مسابقات امروز (سه‌شنبه 23 اسفند) با حضور شارنیت وانگ پراسرت مدیر اجرایی کنفدراسیون آسیا در مقر این کنفدراسیون در تایلند برگزار شد و کشورهای شرکت کننده به صورت آنلاین در آن شرکت کردند.

13 تیم در مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر آسیا 2024 شرکت می کنند که شاگردان فاطمه شعبان خمسه سرمربی تیم ایران در گروه دوم با تیم‌های ژاپن و فیلیپین همگروه شد.

گروه بندی مرحله مقدماتی رقابت‌های والیبال نوجوانان دختر قهرمانی آسیا به قرار زیر است:

گروه A: تایلند، ازبکستان و ماکائو

گروه B: ژاپن، ایران و فیلیپین

گروه C: چین، قزاقستان و هنگ‌کنگ

گروه D: کره‌جنوبی، چین‌تایپه، هند و استرالیا

شاگردان شعبان خمسه در روز نخست (27 خرداد) مسابقات به مصاف فیلیپین می‌روند و روز دوم (28 خرداد) در آخرین دیدار مرحله گروهی مقابل ژاپن صف‌آرایی خواهند کرد. تیم ایران 29 خرداد استراحت دارد.

اردوهای استعدادیابی تیم والیبال نوجوانان دختر ایران از 23 بهمن آغاز شد و حدود 220 بازیکن در شش مرحله مورد ارزیابی و تست‌های مختلف قرار گرفتند تا 52 بازیکن منتخب به اردوی انتخابی این تیم دعوت شوند.

دومین مرحله اردوی آماده‌سازی این تیم از 19 اسفند با حضور 33 بازیکن در کمپ چمران مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شده است و تمرینات این تیم تا 24 اسفند ادامه دارد.

هستی واحدی، ملینا غفرانی، زهرا کیش‌راد، یلدا جعفری، تبسم قادری چرمهینی، مبینا کریمی، آیناز باقری، شکیبا ریاحی، ستایش شعبانی تپه بر، کیانا صیدی، هلیا پوررضا، لعیا افزونی، زهرا محمدزاده، نگار حسینی، عسل ولی‌پور، فاطمه الهی عشق آبادی، آیدا ولی‌نژاد، النا همایونی راد، فاطمه کاویانی کتولی، ستاره قشقایی، نیلوفر محمدی، کیمیا سهرابی، مریم قاضی راد، ثنا نقی پور، معصومه قدمی طبقدهی، بهار نوبخت، یسنا آهنکوب رو، سوگند بابازاده، شمیم هدایتی، ثمین لامع، فرشته بلال نیاکی، نگین دلفان آذری و مهسان نوروز نژاد بازیکنان دعوت شده به این مرحله از تمرینات هستند.

سارا آقاجانی، ندا مولاهویزه، بهاره نیازی به عنوان مربیان، فهیمه محلوجی (مربی بدنساز) و افسانه شکوهی‌فر به عنوان سرپرست، سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان را در این اردو همراهی می‎‌کنند.

هم‌گروهی ایران با تایلند و ویتنام در رده جوانان

مسابقات والیبال زیر 20 سال دختر قهرمانی آسیا از تاریخ 11 تا 18 تیر 1403 در شهر ژیانگمن کشور چین برگزار می‌شود.

مراسم قرعه‌کشی این مسابقات امروز (سه‌شنبه 23 اسفند) با حضور شانریت مدیر اجرایی کنفدراسیون آسیا در مقر این کنفدراسیون در تایلند برگزار شد و کشورهای شرکت کننده به صورت آنلاین در آن شرکت کردند.

12 تیم در مسابقات والیبال جوانان دختر قهرمانی آسیا 2024 شرکت می کنند که شاگردان پدیده بلوری زاده تیم ایران در گروه سوم با تیم‌های تایلند و ویتنام همگروه شد.

گروه بندی مرحله مقدماتی رقابت‌های والیبال جوانان دختر قهرمانی آسیا به قرار زیر است:

گروه A: چین، قزاقستان و استرالیا

گروه B: ژاپن، هند و هنگ‌گنگ

گروه C: تایلند، ایران و ویتنام

گروه D: کره‌جنوبی، چین‌تایپه و نیوزلند

تیم جوانان دختر ایران در روز نخست استراحت دارد، در دومین روز به مصاف ویتنام می رود و در آخرین روز مرحله گروهی مقابل تایلند صف‌آرایی خواهد کرد.

پدیده بلوری‌زاده سرمربی تیم والیبال زیر 20 سال دختر ایران کار خود را از 17 اسفند ماه با دعوت از 15 بازیکن و برگزاری نخستین اردوی انتخابی در کمپ تیم‌های ملی بانوان آغاز کرد و تاکنون در مجموع 116 بازیکن در قالب گروه های مختلف به این اردو دعوت شدند.

پردیس قاضی، حدیث آیرملو، رومینا دوانی، هستی غفاری، فاطمه لاری، رضوان میرشکاری، زهرا توکلی، اسما زمردخواه، رخساره تنگستانی، ریحانه موسوی، فاطمه مومن زاده گل، رکسانا عرب خدری، شکیبا طیبی، نگین اعرابیان، مریم محمدی، ملیکا زارعی، فاطیما دبیری، مبینا سادات مرتضوی، نازنین فاطمه چگینی، ملیکا لشگری، کژین شتاب، الینا حمید، نهال زرگانی، زهرا ساور سلفی، زهرا سرابی، سمیه بیات، ستایش کمانی و ریحانه محمدی چهارمین گروه بازیکنان دعوت شده به نخستین اردوی انتخابی هستند که 24 و 25 اسفند ماه برگزار خواهد شد.

رونمایی از حریفان والیبال نوجوانان

قرعه‌کشی رقابت‌های والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا برگزار شد تا حریفان نسل جدید والیبال کشورمان مشخص شوند.

رقابت‌های والیبال قهرمانی زیر 18 سال پسر آسیا از 7 تا 14 مرداد سال آینده در بحرین برگزار خواهد شد.

مراسم قرعه‌کشی این مسابقات امروز (سه‌شنبه 23 اسفند) با حضور شانریت مدیر اجرایی کنفدراسیون آسیا در مقر این کنفدراسیون در تایلند برگزار شد و کشورهای شرکت کننده به صورت آنلاین در آن شرکت کردند.

16 تیم در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند که اسامی 4 تیم پس از برگزاری مسابقات انتخابی در مناطق مرکزی و غرب آسیا مشخص خواهد شد.

گروه بندی مرحله مقدماتی رقابت‌های والیبال نوجوانان قهرمانی آسیا به قرار زیر است:

گروه A: بحرین، تایلند، هنگ گنگ و استرالیا

گروه B: ژاپن، چین‌تایپه، تیم اول غرب آسیا و تیم دوم مرکزی آسیا

گروه C: ایران، چین، تیم دوم غرب آسیا و فیلیپین

گروه D: هند، کره جنوبی، کویت و نماینده اول مرکزی آسیا

تیم نوجوانان ایران در روز نخست با تیم دوم غرب آسیا بازی می‌کند، فیلیپین حریف روز دوم تیم ایران است و شاگردان عادل غلامی در سومین روز مرحله گروهی به مصاف چین می‌روند.

با توجه به اینکه تیم زیر 17 سال ایران خود را برای رقابت‌های قهرمانی جهان آماده می‌کند، تیم نوجوانان با ترکیب از نسل جدید والیبال ایران در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

ثبت‌نام از بازیکنان با استعداد زیر 18 سال والیبال برای حضور در اردوی استعدادیابی تیم نوجوانان پسر ایران از 15 بهمن در سامانه ملی والیبال آغاز شد و پس از تست گیری از بازیکنان واجد شرایط در شهرهای مختلف و بررسی مدعیان نوجوان در سراسر کشور (بیش از 800 بازیکن)، عادل غلامی سرمربی این رده سنی از 41 بازیکن برای حضور در نخستین اردوی انتخابی تیم والیبال زیر 18 سال پسر ایران دعوت کرد.

نخستین اردوی انتخابی در قالب دو گروه پیگیری شد که گروه اول از بعدازظهر روز جمعه 18 اسفند وارد اردو شدند و به مدت 6 روز به کار خود ادامه دادند. گروه دوم نیز از عصر امروز چهارشنبه 23 اسفند به اردو ورود کردند و تا 28 اسفند در اردو خواهند بود.

جوانان ایران حریفان آسیایی خود را شناختند

تیم والیبال جوانان ایران با تیم‌های چین، قطر و چین‌تایپه در رقابت‌های قهرمانی جوانان زیر 20 سال آسیا همگروه شد.

رقابت‌های والیبال قهرمانی زیر 20 سال آسیا از دوم تا نهم مرداد سال آینده در شهر سورابایا اندونزی برگزار خواهد شد.

مراسم قرعه‌کشی این مسابقات امروز (سه‌شنبه 23 اسفند) با حضور شانریت مدیر اجرایی کنفدراسیون آسیا در مقر این کنفدراسیون در تایلند برگزار شد و کشورهای شرکت کننده به صورت آنلاین در آن شرکت کردند.

16 تیم در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند که اسامی 4 تیم پس از برگزاری مسابقات انتخابی در مناطق مرکزی، اقیانوسیه، شرق و جنوب شرقی آسیا مشخص خواهد شد.

گروه بندی مرحله مقدماتی رقابت‌های والیبال جوانان قهرمانی آسیا به قرار زیر است:

گروه A: اندونزی، عربستان سعودی، نماینده منطقه شرق آسیا و نماینده منطقه اقیانوسیه

گروه B: ایران، چین‌، چین تایپه و قطر

گروه C: هند، بنگلادش، ژاپن و کره‌جنوبی

گروه D: کره جنوبی، تایلند، نماینده منطقه مرکزی آسیا و نماینده منطقه جنوبی شرقی آسیا

تیم والیبال جوانان ایران در روز نخست با تیم چین بازی می‌کند، چین‌تایپه حریف روز دوم تیم ایران است و والیبالیست های کشورمان در سومین روز مرحله گروهی به مصاف قطر می‌روند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه