اخبار داغ

مدیران باشگاه پرسپولیس در میکسدزون؛

بادامکی: مشکل خاصی نداریم/ درویش: دسیسه نکنند، باز هم قهرمانیم!

بادامکی: مشکل خاصی نداریم/ درویش: دسیسه نکنند، باز هم قهرمانیم!
مدیرعامل و معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در میکسدزون بازی با پیکان حاضر شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از پیروزی سرخ‌پوشان مقابل پیکان اظهار داشت: بازی خیلی خوبی انجام شد. شاید اگر از موقعیت‌های خود استفاده می‌گردیم به پنج تا شش گل هم می‌رسیدیم. تیم به حالت ایده آل خود باز می‌گردد و اگر هواداران صبوری کنند اتفاقات خوشی رخ می‌دهد. به طور ضمنی به بازیکنان گفتیم که پس از تعطیلات پای میز مذاکره خواهیم نشست.  اینجا خانه تمام بازیکنان است و آمادگی اینکه همچنان در خدمت آنها باشیم را دارند. باید ببینیم ابتدا تکلیف مالکیت باشگاه به کجا خواهد رسید و بودجه باشگاه به کجا می‌کشد.

وی درباره مالکیت باشگاه و تکلیف پرسپولیس بیان داشت: همچنان شنیدیم به بانک خصوصی داده می‌شود اما هنوز عملیاتی نشده است. امیدوارم مشکلی برای این روند نداشته باشیم. پرسپولیس همیشه سختی‌ها و چالش‌های خودش را دارد. بدهکاری‌های انباشته زیادی داشتیم. گرفتن بازیکن و از همه مهم‌تر چه زمانی مشکلات داوری برطرف می‌شود.  به رییس کمیته داوران می‌گویم باید ۲۰ دقیقه وقت اضافی برای دربی گرفته می شد اما می‌گوید این مدت در فوتبال مرسوم نیست. اگر دسیسه بیشتر علیه ما انجام نشود باز هم قهرمان می‌شویم!

درویش در ادامه عنوان داشت: من چندین و چند بار در رسانه‌ها گفتم اما آیا اثری از آن دیده اید؟! آقایان افکار عمومی برایشان اهمیتی ندارد. نه تنها امسال بلکه فصل‌های قبل هم یک ریال ندادند. بنا نیست به آن رسیدگی شود. بابت هر بازی ۵۵۰ میلیون تومان به شرکت توسعه و تجهیز می‌دهم. تبلیغات و بلیت فروشی هم به ما نمی‌رسد اما طبیعی است هوادار هم نمی‌بیند و انتظار دارد مشکلات حل شود. آن کس که حقوق حقه پرسپولیس بابت تبلیغات محیطی را نمی‌دهد و گوش نمی‌دهد باید پاسخگو باشد. شاید باید در فوتبال انقلاب شود تا آقایان حرف گوش بدهند.

بادامکی: مشکل خاصی نداریم

همپنین حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس نیز در میکسدزون بازی با پیکان اظهار داشت: در این بازی 2 گل زدیم و 3 امتیاز را گرفتیم، اما اگر کمی بیشتر دقت می‌کردیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. به بازیکنان و کادر فنی خسته نباشید می‌گویم. همین که امروز هواداران خوشحال به خانه رفتند و آخرین بازی سال را با پیروزی پشت سر گذاشتیم جای تشکر دارد.

وی درمورد جذب مهاجم خارجی هم گفت: باید با اوسمار صحبت کنیم. هنوز چیزی قطعی و نهایی نشده است. بازیکنانی که در ترکیب هستند تلاش می‌کنند و زحمت می‌کشند و جز خوب‌های تیم هستند. شاید عجله کردن در محوطه جریمه و گرفتن تصمیم نهایی روی عملکرد آنها تاثیر گذاشته است، اما در مجموع مشکل خاصی وجود ندارد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه