اخبار داغ

مرد نقره ای در اردوی تیم ملی کشتی؛

نایب قهرمان المپیک و جهان در جمع فرنگی کاران جوان/ علی آبادی: کشتی ما در تمامی رده ها موفق بوده است+عکس

نایب قهرمان المپیک و جهان در جمع فرنگی کاران جوان/ علی آبادی: کشتی ما در تمامی رده ها موفق بوده است+عکس
رحیم علی آبادی پیشکسوت کشتی فرنگی کشور با حضور در سالن توفیق جهانبخت در اردوی تیم کشتی فرنگی جوانان حضور یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رحیم علی آبادی پیشکسوت کشتی کشور و دارنده مدال های نقره المپیک 1972 مونیخ آلمان، نقره جهان 1969 ماردل پلاتا آرژانتین، برنز جهان 1973 تهران و طلای بازی های آسیایی 1974 تهران صبح امروز (پنج شنبه) در سالن توفیق جهانبخت محل برگزاری اردوی تیم کشتی فرنگی جوانان حضور یافت.

این پیشکسوت کشتی ضمن دیدار با حمید باوفا سرمربی و اعضای تیم ملی کشتی فرنگی جوانان،‌ دقایقی را برای فرنگی کاران جوان که خود را برای حضور در رقابت های آسیایی عربستان و جهانی اسپانیا آماده می کنند، صحبت کرد.

علی آبادی: کشتی آزاد و فرنگی ما در تمامی رده ها موفق بوده است

رحیم علی آبادی پیشکسوت کشتی فرنگی و دارنده مدال های نقره المپیک، نقره و برنز جهان و طلای بازی های آسیایی که به دعوت حمید باوفا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در تمرینات این تیم در سالن زنده یاد توفیق جهانبخت حاضر شده بود، اظهار داشت: با توجه به کسالتی که داشتم خیلی وقت بود که به سمت کشتی نیامده بودم اما خدا را شکر امروز توانستم در تمرینات فرنگی کاران جوان حضور پیدا کرده و از نزدیک با آن ها دیدار و گفت و گو کنم.

وی ادامه داد: حمید باوفا درخواست کرد که در اردوی تیم ملی حضور پیدا کنم تا از نزدیک در کنار این جوانان باشم و امیدوارم که این حضور انگیزه ای برای آن ها باشد و به پیشرفت کشتی کشور کمک کند.

دارنده مدال نقره المپیک 1972 مونیخ در جمع ملی پوشان در مورد شرایط کشتی کشور تصریح کرد: خوشحالم که توانسته ایم در دو رشته آزاد و فرنگی و در رده های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان قهرمان جهان شویم و در حال حاضر تیم های ما صاحب سبک و جایگاه در دنیا هستند.

وی در مورد عملکرد فدراسیون کشتی تصریح کرد: انصافا در این شرایط که کشور در شرایط سخت اقتصای قرار دارد، اما فدراسیون توانسته که تمامی امکانات رفاهی و تمرینی را برای تیم های ملی فراهم کند و همه چیز برای افتخارآفرینی آماده است و من نیز برای موفقیت کشتی ایران در آوردگاه های پیش رو آرزوی موفقیت می کنم.

علی آبادی با اشاره به بازسازی و نوسازی سالن توفیق جهان بخت گفت: خیلی وقت بود که در این سالن حضور نداشتم، سالن واقعا زیبا شده است و حرکت فدراسیون کشتی قابل تقدیر است.

این پیشکسوت کشتی در مورد برگزاری رقابت های جام علی آبادی در کشتی فرنگی نوجوانان گفت: امسال سومین سال برگزاری این رقابت ها است و خوشحالم که در شهر اردبیل زادگاه من برگزار می شود و انشاء اله که بتوانم در این مسابقات حضور پیدا کنم. آذرماه سال گذشته به دعوت هیئت کشتی استان اردبیل در جشنواره خردسالان و نونهالان که با حضور 700 نفر برگزار شد شرکت کردم و امیدوارم که برگزاری مسابقات بین المللی در اردبیل باعث پیشرفت کشتی این استان شود.

وی خاطرنشان کرد: میزبانی استان ها از رقابت های بین المللی می تواند موجب ایجاد انگیزه در نونهالان و نوجوانان و در نهایت پیشرفت کشتی در آن استان شود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه