اخبار داغ

پرسپولیس یک - ملوان صفر؛

لیگ برتر فوتبال| نفس پرسپولیس پشت گوش استقلال/ شکار قوی سپید با گل مشکوک!

لیگ برتر فوتبال| نفس پرسپولیس پشت گوش استقلال/ شکار قوی سپید با گل مشکوک!
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ملوان با برتری سرخ‌پوشان میزبان پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ملوان طی دیداری حساس در چارچوب هفته بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت 20:00 امشب جمعه 24 فروردین در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یک‌دیگر رفتند.

پیروزی استقلال مقابل آلومینیوم و تساوی با ملوان در دیدار رفت در انزلی، انگیزه‌های پرسپولیس برای حفظ هر 3 امتیاز در خانه و بدرقه ملوان به گیلان با دست خالی را بیش از شاگردان مهدی تارتار در این مصاف کلاسیک جلوه می‌داد.

در نیمه نخست سرخ‌پوشان توپ و میدان را مانند بسیاری از بازی‌های لیگ در اختیار داشتند و اوسمار هم به علت محرومیت از سکوها بازی را تماشا می‌کرد. ملوانان در این نیمه چندان فرصتی برای عرض اندام نداشتند اما یک موقعیت مشکوک به پنالتی روی مهاجم ملوان رخ داد که داور اعتقادی به خطا نداشت.

در همان ابتدای نیمه دوم اما عیسی آل‌کثیر در شرایط مشکوک به آفساید، دروازه حبیب فرعباسی را با ضربه سر باز کرد و پرسپولیس را بالاخره پیش انداخت. در پی این گل ملوانان سر تا پا حمله شدند تا بلکه بتوانند دروازه پرسپولیس را باز کرده و امتیازی دشت کنند.

در ادامه نیمه دوم ملوانان به دروازه پرسپولیس و سنگربان جوانش تاختند اما اشتباهات بحث برانگیز داوری و بدشانسی، مانع از زدن گل توسط تیم گیلانی شد تا ملوان در عین شایستگی، این بازی را ببازد و پرسپولیس یک امتیاز اختلاف را با استقلال حفظ کند.

پرسپولیس یک
گل: عیسی آل‌کثیر 49

ملوان صفر
گل: -

پرسپولیس

امیررضا رفیعی، حسین کنعانی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی (۷۰-محمد خدابنده‌لو)، مهدی ترابی(۷۶-سعید صادقی)، اوستون ارونوف(۸۴-علی نعمتی)، امید عالیشاه(۸۴-سینا اسدبیگی) و عیسی آل کثیر(۷۶-وحید امیری)

سرمربی: اوسمار ویرا

ملوان

حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، حسین صادقی (۵۸-میلاد سرلک)، مجید عیدی، آرمان اکوان، ابوذر صفرزاده، پدرام قاضی پور، پویا پورعلی(۷۳-محمدرضا بردبار)، مهران احمدی(۵۸-محمد عمری)، محمدرضا سلیمانی و رضا جعفری

سرمربی: مهدی تارتار

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه