اخبار داغ

برنامه امروز مسابقات اعلام شد؛

تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی| تیراندازان ایران در تپانچه میکس به فینال نرسیدند

تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی| تیراندازان ایران در تپانچه میکس به فینال نرسیدند
در رقابت‌های تپانچه میکس در روز نخست تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی تیراندازان ایران به فینال نرسیدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در  نخستین روز از مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک در برزیل، نمایندگان کشورمان در تپانچه میکس در خط آتش ایستادند.

در پایان دور مقدماتی تیم ایران با ترکیب گلنوش سبقت الهی و جواد فروغی با ۵۷۳ امتیاز و تنها ۲ امتیاز اختلاف در رده نهم ایستاد و از صعود به دیدار رده‌بندی باز ماند. همچنین  تیم دوم کشورمان با ترکیب هانیه رستمیان و سجاد‌ پورحسینی با ۵۶۶ امتیاز بیست و پنجم شد.

فردا (شنبه)، ۲۵ فروردین ماه و در روز دوم این مسابقات، نمایندگان کشورمان در تپانچه ۱۰ متر زنان و مردان رقابت خود را آغاز می کنند.

مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۲۴ تا ۳۱ فروردین با حضور ۴۶۶ ورزشکار از ۷۶ کشور برزیل برگزار می‌شود.

برنامه روز دوم مسابقات/ ۶ تیرانداز در خط آتش

 مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۲۴ تا ۳۱ فروردین با حضور ۴۶۶ ورزشکار از ۷۶ برزیل برگزار می‌شود.
در روز دوم این مسابقات و در مرحله مقدماتی تپانچه زنان هانیه رستمیان، گلنوش سبقت الهی و زینب طوماری و در تپانچه آقایان جواد فروغی، سجاد پورحسینی، وحید گل‌خندان در خط آتش قرار می‌گیرند.
برنامه روز دوم مسابقات به شرح زیر است:
شنبه، ۲۵ فروردین :
مقدماتی تپانچه ۱۰ متر زنان- ساعت ۱۵:۴۵
مقدماتی تپانچه ۱۰ متر مردان- ساعت ۲۱:۴۵

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه