اخبار داغ

در واکنش به عملیات وعده صادق؛

طباطبایی: رژیم صهیونیستی هیچ‌وقت به قبل از طوفان‌الاقصی باز نخواهد گشت

طباطبایی: رژیم صهیونیستی هیچ‌وقت به قبل از طوفان‌الاقصی باز نخواهد گشت
رئیس فدراسیون کاراته گفت: این رژیم جعلی دیگر هیچ وقت به شرایط قبل از طوفان الاقصی باز نخواهد گشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ سیدحسن طباطبایی، رئیس فدراسیون کاراته در واکنش به عملیات تنبیهی «وعده صادق» نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه مواضع رژیم صهیونیستی، در گفت‌وگو با دانا اظهار داشت: در وهله اول به عنوان یکی از اعضای خانواده ورزش وظیفه دارم از تلاش مجاهدانه و اقدام قاطعانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه نیروی هوافضای سپاه پاسداران به جهت اقدام تنبیهی رژیم صهیونیستی تقدیر و تشکر کنم. 

وی در ادامه بیان داشت: عملیاتی که یکشنبه شب صورت گرفت پاسخ محکمی به جنایت‌های رژیم صهیونیستی بود و ثابت کرد که تجاوز به خاک "ایرانِ‌عزیزمان" بدون پاسخ نخواهد ماند. عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار ایران اسلامی برای دشمنان به خصوص صهیونیست‌ها بود و نشان داد که ایران به هر تجاوزی پاسخی محکم و پشیمان‌کننده خواهد داد. 

طباطبایی در پایان گفت: پاسخ ایران به حمله رژیم صهیونیستی، مطابق قوانین بین‌ا‌لمللی و حقوق مشروع ما بود. عملیات «وعده صادق» نقطه عطفی در تاریخ فلسطین است زیرا ایران معادله مواجه و مقابله با رژیم صهیونیستی را ارتقا داده و این رژیم جعلی دیگر هیچ وقت به شرایط قبل از طوفان الاقصی باز نخواهد گشت.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه