اخبار داغ

ادامه رقابت تیراندازان ایران در برزیل؛

تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی| رستمیان رکورد ۲۵ متر تپانچه را شکست/ ششمی نوروزیان و پنجمی خدمتی در تفنگ 10 متر

تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی| رستمیان رکورد ۲۵ متر تپانچه را شکست/ ششمی نوروزیان و پنجمی خدمتی در تفنگ 10 متر
در ادامه رقابتهای تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی رستمیان رکورد ۲۵ متر تپانچه را شکست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۲۴ تا ۳۱ فروردین با حضور ۴۶۶ ورزشکار از ۷۶ کشور برزیل برگزار می‌شود.
در پنجمین روز از مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک در برزیل،  پوریا نوروزیان با ثبت امتیاز ۶۳۰/۳ به عنوان نفر ششم راهی فینال تفنگ بادی 10 متر شده بود، در فینال نیز ششم شد.

 رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
در پنجمین روز از مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک در برزیل، زنان کشورمان در تپانچه ۲۵ متر در خط آتش ایستادند.
در پایان دور  مقدماتی و مجموع امتیازات بخش دقت و سرعت هانیه رستمیان با ۵۸۹ امتیاز در رده سوم ایستاد و راهی فینال شد.
زینب طوماری و گلنوش سبقت الهی نیز به ترتیب ۵۷۵ و ۵۶۷ را ثبت کردند.
فردا (چهارشنبه)، ۲۹ فروردین ماه و در روز ششم این مسابقات فینال تپانچه ۲۵ متر زنان برگزار می‌شود.

پنجمی خدمتی و هفتمی چهل امیرانی در تفنگ ۱٠ متر
در پنجمین روز از مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک در برزیل، نمایندگان کشورمان در تفنگ ۱۰ متر در خط آتش ایستادند.
روز گذشته و در پایان دور  مقدماتی نجمه خدمتی با ثبت ۶۳۳ امتیاز به  عنوان نفر دوم و شرمینه چهل امیرانی دیگر نماینده کشورمان با ۶۳۰/۴ امتیاز در رده هفتم ایستادند و فینالیست شدند.
در فینال تفنگ بادی ۱۰ متر نجمه خدمتی در رده پنجم ایستاد و شرمینه چهل امیرانی نیز هفتم شد. پیش از این در تفنگ ۱۰ متر ایران توسط شرمینه چهل امیرانی و فاطمه امینی دو سهمیه خود را برای حضور در المپیک کسب کرده بود.

رستمیان رکورد ایران در تپانچه ۲۵ متر را ارتقا داد
هانیه رستمیان در مسابقات سهمیه المپیک در برزیل و در پایان مرحله مقدماتی با ثبت امتیاز ۵۸۹ رکورد خود و رکورد ایران در تپانچه ۲۵ را ارتقا داد.
پیش از این رستمیان در مسابقات قهرمانی جهان در مصر با ثبت امتیاز ۵۸۸ موفق به کسب سهمیه المپیک پاریس شده بود که در برزیل امتیاز خود را یک نمره ارتقا داد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه