اخبار داغ

در گزارشی از عملکرد ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات؛

تا کنون گزارش تخلف خاصی نداشتیم/ مردم رای گیری رابه ساعات پایانی موکول نکنند

تا کنون گزارش تخلف خاصی نداشتیم/ مردم رای گیری رابه ساعات پایانی موکول نکنند
هادی طحان نظیف در گزارشی از عملکرد ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات گفت: تا کنون گزارش تخلف خاصی نداشتیم و از مردم خواست رای گیری رابه ساعات پایانی موکول نکنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی طحان نظیف، عصر امروز در ادامه روند رای گیری در دور دوم انتخابات مجلس در گزارشی از عملکرد ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات گفت: از ساعات آغازین صبح فرآیند رای گیری در ۲۲ حوزه انتخابیه آغاز شده و به خوبی در حال طی شدن است.

وی با اشاره به اینکه گزارش تخلف خاصی را نداشتیم افزود: موارد محدودی از سامانه مردم نظارت اعلام شده که پیگیری و حل شده است.

طحان نظیف با اشاره به اینکه رای گیری را مردم در ساعات پایانی موکول نکنند ادامه داد: در همین ساعات ابتدایی رای خود را ثبت کنند و موارد تخلفی را گزارش کنند.

سخنگوی شورای نگهبان درباره تمدید انتخابات گفت: در انتخابات تمام الکترونیک در روند رای گیری بهبود داشتیم ضمن اینکه رضایت در شعب اخذ رای الکترونیک وجود داشته است با این حال در قانون امکان تمدید هست چنانچه تقاضا وجود داشته باشد در صورت لزوم مجری و ناظر تصمیم گیری خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: اعلام نتیجه را نسبت به دوره های قبل سریعتر خواهیم داشت، وقتی فرآیند رای گیری به اتمام برسد به طور مکانیزه شمارش انجام خواهد شد ضمن اینکه هیچ کس اطلاعی نتیجه تا اعلام رسمی آن ندارد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه