اخبار داغ

امیدوارم دیگر داغ نبینیم؛

برزگر: مردم کاری ندارند دلار گران شده یا ارزان، از کشتی فقط مدال می‌خواهند

برزگر: مردم کاری ندارند دلار گران شده یا ارزان، از کشتی فقط مدال می‌خواهند
پیشکسوت کشتی گفت: مردم کاری ندارند چیزی هست یا نیست، دلار گران شده یا ارزان، آنها فقط مدال می‌خواهند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منصور برزگر پیشکسوت کشتی در حاشیه مراسم تشییع پیکر رئیس اسبق فدراسیون، عنوان کرد: به خانواده کشتی و میرواحدی تسلیت می‌گویم. میرواحدی از دوستان خوب من بود. متاسفم این روزها روسای قبلی فوت می‌شوند مراقب باشیم بقیه را از دست ندهیم. باعث تاثر و تاسف است که آدم دوستانش را از دست می‌دهد.

وی افزود: او زمانی که رئیس فدراسیون شد، اولین نفر مرا دعوت کرد. او خیلی در فدراسیون نماند و زود عوض شد اما از بچه‌های خوب کشتی بود. از دست دادن او داغی برای اهالی کشتی است امیدوارم دیگر داغ نبینیم. او از کشتی‌گیران خوب ما بود و خاطرات زیادی داریم. مجبور شد مدتی از عمر خود را در آلمان بگذراند در حالی که علاقه زیادی به ایران داشت.

برزگر در مورد خصوصیات اخلاقی مرحوم میرواحدی، خاطرنشان کرد: خیلی دیر و کم عصبانی می‌شد. خوش برخورد بود و من هیچ وقت ندیدم او عصبی شود. هنوز خنده‌هایش جلوی چشمم است و نمی‌دانم چطوری عنوان کنم.

این پیشکسوت کشتی آزاد درباره وضعیت ورزشکاران المپیکی و یک سهمیه باقیمانده، گفت: سهمیه را به احتمال زیاد می‌گیریم اما از اردوها اطلاعی ندارم، نمی‌توانم پشت دیوار را ببینم. آنها زحمات خود را می‌کشند مردم هم کاری ندارند چیزی هست یا نیست، دلار گران شده یا ارزان، آنها فقط مدال می‌خواهند. دهه ۶۰ که اردو داشتیم بچه‌ها میوه اردو را می‌آوردند با آن شرایط مردم مدال می‌خواستند. امیدوارم کشتی آبروی ورزش ایران را حفظ کند و مدال بگیرد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه