اخبار داغ

با ۲۰۰ میلیون چه ماشینی بخرم؟ بهترین خودروهای نو با خرید اقساطی

با ۲۰۰ میلیون چه ماشینی بخرم؟ بهترین خودروهای نو با خرید اقساطی
با افزایش روزافزون قیمت خودرو تقریبا خرید ماشین با هزینه‌ای کمتر از 200 میلیون تومان غیرممکن است. بااین‌حال شما می‌توانید با هزینه پیش‌پرداخت حدود دویست میلیون تومان یک ماشین نو را به شکل قسطی خریداری کنید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با افزایش روزافزون قیمت خودرو تقریبا خرید ماشین با هزینه‌ای کمتر از 200 میلیون تومان غیرممکن است. بااین‌حال شما می‌توانید با هزینه پیش‌پرداخت حدود دویست میلیون تومان یک ماشین نو را به شکل قسطی خریداری کنید. باقی هزینه خودرو را نیز در قالب اقساط 6 تا 30 ماهه با قیمت مناسب پرداخت خواهید کرد. این کار بسیار به‌صرفه‌تر از خرید ماشین‌های قدیمی و مشکل‌دار است؛ زیرا با پرداخت قیمت مشابه به‌جای ماشین دست‌دوم، یک خودرو نو و صفر خریداری می‌کنید. در این مقاله تعدادی از ماشین‌هایی را معرفی کردیم که با پیش‌پرداخت حدود ۲۰۰ میلیون، به‌راحتی قابل‌خریداری هستند. اگر می‌پرسید «با ۲۰۰ میلیون چه ماشینی بخرم» مقاله پیش‌رو شما را راهنمایی خواهد کرد.

کوییک GXR؛ آخرین عضو از خانواده سایپا کوییک

سایپا کوییک GXR، آخرین عضو از خانواده کوییک، به‌عنوان یک خودروی هاچ‌بک کراس‌اوور با طراحی دو رنگ بیرونی و امکانات به‌روزرسانی شده در بازار عرضه می‌شود. کوییک GXR به پیشرانه M15 GSI چهار سیلندر ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی مجهز است که قدرتی معادل ۹۲ اسب بخار و ۱۳۸ نیوتن‌متر گشتاور دارد. این پیشرانه با افزودن سیستم VVT-i و برقی شدن دریچه گاز، بهبودهایی نسبت به نسخه‌های قبلی کوییک داشته است. قدرت تولیدی از طریق یک جعبه دنده ۵ سرعته دستی به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود، که این مشخصات فنی، کوییک GXR را به گزینه‌ای مناسب برای استفاده روزمره و شهری تبدیل می‌کند.

کوییک GXR با تجهیزات ایمنی پیشرفته‌ای عرضه شده است که شامل سیستم ترمز ABS، توزیع الکترونیکی نیرو ترمز EBD، دو کیسه هوا برای راننده و سرنشین جلو، سنسور نور و سنسور پایش فشار باد تایرها می‌شود. این امکانات به‌همراه فرمان هیدرولیک و نشانگر تعویض دنده GSI، ایمنی را در حین رانندگی بهبود می‌بخشند و اطمینان خاطر بیشتری را برای رانندگان فراهم می‌کنند. شما می‌توانید این خودرو داخلی قیمت مناسب را با شرایط اقساطی بلندمدت از 15 تا 30 ماهه، به‌همراه تحویل فوری و انتقال سند با پیش‌پرداخت، از سپند خودرو خریداری کنید. برای اطلاع از شرایط خرید اقساطی خودرو با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

با ۲۰۰ میلیون چه ماشینی بخرم؟ کوییک دنده‌ای

خودرو کوییک از پیشرانه ۱۵۰۳ سی‌سی ۴ سیلندر و ۸ سوپاپ بهره می‌برد که درواقع نمونه ارتقا‌یافته پیشرانه ۱۳۰۰ سی‌سی پراید محسوب می‌شود. نیروی تولید شده توسط این پیشرانه برابر با ۸۷ اسب بخار قدرت و ۱۲۸ نیوتن‌متر گشتاور است که این نیرو از طریق یک گیربکس 5 دنده دستی به چرخ‌ها انتقال پیدا می‌کند. بهترین راه خرید کوییک برای افرادی که می‌پرسند «با ۲۰۰ میلیون چه ماشینی بخرم»، استفاده از شرایط فروش اقساطی سایپا است؛ زیرا با استفاده از این شرایط ویژه، امکان مدیریت بودجه و پرداخت هزینه ماشین در بازه‌های زمانی دلخواه وجود دارد.

در بررسی تجهیزات داخلی خودرو کوییک دنده‌ای به مواردی مانند: سیستم ترمز ضد قفل (ABS)، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD)، سیستم کنترل پایداری (ESC)، سیستم ضدسرقت (ایمبولایزر)، دو عدد کیسه هوا (راننده و سرنشین جلو)، سیستم پایش فشار باد تایرها (TPMS) و سیستم ترمزگیری اضطراری (BA) به چشم می‌خورد که در مقایسه با خودروهای هم رده، امکانات قابل‌قبولی است.

ساینا اس؛ خودرو جمع‌وجور خانوادگی

خودرو ساینا که روی پلتفرم X200 ساخته شده است از یک موتور چهار سیلندر M15 بهره می‌برد. ساینا 87 اسب بخار قدرت در 5300 دور در دقیقه و 128 نیوتن متر گشتاور در 4000 دور در دقیقه تولید می‌کند. شتاب صفر تا صد SAINA با جعبه دنده 5 سرعته دستی 12.8 و با گیربکس اتوماتیک 13 ثانیه است. وزن این خودرو 1085 کیلوگرم است و 50 کیلوگرم بیشتر از تیبا وزن دارد.

کارخانه سایپا مصرف سوخت این ماشین در هر صد کیلومتر را 7 لیتر اعلام کرده است. در مجموع باید گفت که SAINA یک خودرو جمع‌وجور خانوادگی است که انتخاب بهتری نسبت به پراید و تیبا خواهد بود. علاوه‌بر این، قیمت ساینا صفر کارخانه یا بازار آزاد نسبت به قیمت ماشین‌های چینی مقرون‌به‌صرفه‌تر بوده و خودرویی لوکس و جدید بین ماشین‌های ایرانی محسوب می‌شود.

پژو 207 اتوماتیک؛ نسخه فیس لیفت پژو 206

موتور به‌کار‌رفته در پژو ۲۰۷ اتوماتیک همان موتور TU۵ پژو ۲۰۶ است. به همین دلیل پژو ۲۰۷ تولید شده توسط ایران خودرو با شناسه پژو 207i شناخته می‌شود. این خودرو به یک پیشرانه ۱.۶ لیتری ۴ سیلندر تنفس طبیعی TU۵ با قدرت ۱۰۵ اسب بخار مجهز شده است. این موتور توان تولید حداکثر گشتاور ۱۴۲ نیوتن‌متری را دارد. برای دریافت و انتقال نیرو به چرخ‌های جلو، از جعبه دنده ۴ سرعته اتوماتیک استفاده شده است. از امکانات ایمنی پژو ۲۰۷ اتوماتیک می‌توان به مواردی هم‌چون ایربگ راننده و سرنشین جلو، دوربین دید عقب، دو کیسه هوا و سامانه کنترل پایداری الکتریکی و سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی اشاره کرد. در بخش ترمزها نیز این خودرو به سيستم ترمز ضد قفل (ABS و EBD ‌و EBA)، ترمز جلو دیسکی با سیستم خنک شونده و ترمز عقب دیسکی توپر مجهز شده است.

دنا پلاس توربو 6 سرعته دستی؛ مناسب برای مصارف خانوادگی

دنا پلاس توربو 6 سرعته EFP قدرتی بین 160 تا 170 اسب بخار و گشتاور 240 نیوتن متری دارد. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو حدود 7 لیتر در صد کیلومتر خواهد بود. همچنین مصرف سوخت دنا پلاس با موتور جدید 10 درصد کاهش یافته است. دنا پلاس از موتور EF7 توربو استفاده می‌کند. می‌توان گفت ترکیب این موتور با گیربکس 6 سرعته، دنا پلاس توربو 6 سرعته دستی را به قدرتمندترین خودروی تولید داخل تبدیل کرده است. با‌توجه‌به تاریخچه موتور EF7 توربو با گیربکس 5 سرعته، به نظر می‌رسد حداکثر سرعت این خودرو در شرایط مناسب به بیش از 215 کیلومتر بر ساعت برسد. لازم به ذکر است، با وجود اینکه شاید مبلغ پیش پرداخت دنا پلاس بیشتر از ۲۰۰ میلیون تومان باشد، اما اگر قصد خرید یک ماشین عمرانه برای مصارف خانوادگی با پرداخت هزینه بیشتری دارید، دنا پلاس توربو یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها است.

خرید اقساطی خودرو نو با ۲۰۰ میلیون پیش‌پرداخت از مجموعه سپند خودرو

در این مطلب برای پاسخ به سوال پرتکرار «با ۲۰۰ میلیون چه ماشینی بخرم»، به معرفی فنی برخی از خودروهایی پرداختیم که می‌توان با پیش‌پرداخت مناسب تهیه کرد. ساینا اس، کوییک دنده‌ای، دنا پلاس و پژو 207 ازجمله ماشین‌هایی هستند که خرید اقساطی آن‌ها از سپند خودرو به‌راحتی امکان‌پذیر است. مجموعه سپند خودرو یکی از معتبرترین و موفق‌ترین شرکت‌های حوزه فروش خودرو در ایران به شمار می‌رود. برای مشاهده شرایط خرید اقساطی خودروهای ایرانی و خارجی با بازپرداخت بلندمدت، به سایت sepandkhodro.com سر بزنید.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه