اخبار داغ

با شهادت زنده می‌شویم؛

سرلشکر رضایی: جمهوری اسلامی با عملیات وعده صادق پاسخ دندان‌شکنی به رژیم صهیونیست داده‌است

سرلشکر رضایی: جمهوری اسلامی با عملیات وعده صادق پاسخ دندان‌شکنی به رژیم صهیونیست داده‌است
دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: از خودگذشتگی و شهادت رزمندگان به نظام اسلامی معنا بخشیده و موجب اقتدار کشور شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرلشکر محسن رضایی روز پنجشنبه در چهارمین یادواره گرامیداشت شهدای منطقه عملیاتی حاج عمران در پادگان حمزه خرم‌آباد با بیان اینکه لرستان پای شهادت و دفاع از کشور ایستاده است اظهار کرد: جنگ خوشایند نیست و افراد ضد بشری آن را به راه می‌اندازند اما دفاع، مقدس ترین امر می‌باشد.

وی گفت: بیش از ۲.۵ میلیون نفر از جمعیت ۳۵ میلیون نفری ایران در زمان دفاع مقدس آواره شدند اما از خود گذشتگی رزمندگان باعث شد اکنون ایران با اقتدار در مقابل دشمنان ایستادگی کند.

وی ادامه داد: آنچه که امروز در غزه مقاومت نامیده می‌شود الگوبرداری از مقاومت ایران است و ایثارگری رزمندگان در عملیات حاج عمران نمونه‌ای از هزاران مورد می‌باشد.

رضایی با اشاره به تقدیم ۳۵۵ شهید لرستانی در عملیات حاج عمران اظهار داشت: ما با شهادت زنده می‌شویم ، بزرگ می‌شویم، معنا پیدا می‌کنیم و سرلوحه کارمان قرار می‌دهیم و در مقابل اقتدار را به دست آورده ایم.

وی اضافه کرد: رژیم صهیونسیتی در اقدامی بزدلانه به کنسولگری ایران در دمشق حمله کرد و سربازان مخلص ایران اسلامی را به شهادت رساند، تصور می‌کنند نظام مقتدر اسلامی تضعیف شده است اما دیدیم که چگونه پاسخ دندان شکن با وعده صادق داده شد.

وی اظهار کرد: لرستان نیز با تمام وجود از ایران اسلامی دفاع کرده و شهیدان معظم را از اقشار مختلف، تقدیم انقلاب نموده است.

وی به حضور دانشجویان، دانش آموزان و نیروهای مسلح استان در این یادواره اشاره کرد و یاد و خاطره «امیر بیرانوند» از فرماندهان لشکر ۸۴ خرم آباد را گرامی داشت.

سال ۶۵، لشکر ۵۷ حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در عملیات حاج عمران توانست با اهدای بیش از ۳۰۰ شهید ارتفاعات ۲۵۱۹ تپه شهدا و تپه شهید صدر را تصرف کند و جلوی پیشروی دشمن بعثی را بگیرد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه