اخبار داغ

زمان برگزاری هفدهمین جشنواره سراسری «شعر روح‌الله» در اصفهان تغییر یافت

زمان برگزاری هفدهمین جشنواره سراسری «شعر روح‌الله» در اصفهان تغییر یافت
زمان برگزاری هفدهمین جشنواره سراسری ادبی «شعر روح‌الله» که قرار است در اصفهان برگزار شود، به هفدهم خرداد جاری انتقال یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  از روابط عمومی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) اصفهان، قرار بود این جشنواره دهم خرداد برگزار شود که بدلیل شهادت آیت‌اللهسید ابراهیم رئیسی  و هیات همراه در سانحه سقوط بالگرد، به هفدهم خرداد موکول شد.

این جشنواره توسط موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (ره) اصفهان برگزار می‌شود و دلیل تغییر زمان آن، برگزاری مراسم مختلف سوگواری به مناسبت شهادت رییس جمهور و هیاًت همراه است.

مدیر روابط عمومی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) اصفهان روز سه شنبه اظهار داشت: این موسسه با هدف ترویج اندیشه، سیره و گفتمان حضرت امام خمینی(ره)، هفدهمین دوره جشنواره سراسری ادبی شعر روح الله را در اصفهان برگزار می‌کند.

روح‌الله بیات با اشاره به برنامه‌های جنبی این جشنواره افزود: برگزاری کارگاه‌های هنری، ادبی با حضور اساتید مطرح در نگارستان امام خمینی اصفهان و تعدادی از شهرستان‌های استان، برگزاری نشست‌های ادبی در نگارستان و تجلیل از شُاعرانی که در راستای ترویج اندیشه حضرت امام خمینی (ره) آثاری خلق کرده‌اند از جمله برنامه‌های جنبی در طول برگزاری جشنواره خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: برقرای ارتباط کودکان و نوجوانان با اندیشه و سیره حضرت امام از جمله برنامه‌های این موسسه در سال های اخیر بوده و از ویژگی‌های این دوره از جشنواره اختصاص بخش ویژه برای کودکان و نوجوانان است.
بیات اظهار داشت: الهام از اندیشه و سیره عملی امام در عرصه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اخلاقی، مقاومت و اقتدار ملی از بخش های اصلی این جشنواره است و شاعران شرکت‌کننده در همه گروه‌های سنی و همه قالب‌های شعری، در چارچوب موضوع اعلام شده مجاز به ارسال آثار بودند.
وی خاطرنشان کرد: منتخبان جشنواره ۲۰ نفر خواهند بود که به هر کدام از آنها ۵۰ تا یکصد میلیون ریال جایزه نقدی اهداء خواهد شد.

مدیر روابط عمومی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) اصفهان اضافه کرد: دبیرخانه جشنواره حق انتشار آثار رسیده را با قید نام پدید آورنده و یا تبدیل به آلبوم موسیقی برای خود محفوظ می‌دارد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه