اخبار داغ

امام جمعه دزفول:

آیت الله رییسی الگوی مردم داری برای همه دولتمردان است

 آیت الله رییسی الگوی مردم داری برای همه دولتمردان است
امام جمعه دزفول با تسلیت شهادت رییس جمهور گفت: آیت الله رییسی الگوی مردم داری برای همه دولتمردان و سیاستمداران کشور است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین مسعود بهرام‌پور روز سه شنبه در آیین بزرگداشت شهادت آیت الله رییسی در دانشگاه علوم پزشکی دزفول افزود: ایران اسلامی اگر چه خدمتگزاران صدیقی را در این حادثه تلخ از دست داد ولی شهادت بهترین سرنوشتی است که نصیب هر شخصی می‌شود.

وی با بیان اینکه آیت الله رییسی شبانه روزی برای گره گشایی از مسایل کشور، پای کار خدمت به مردم بود، افزود: همانگونه که شهادت سردار سلیمانی موجب از دست دادن حاج قاسم نشد، امروز ما آقای رییسی را نه تنها از دست نداده بلکه به دست آورده ایم.

امام جمعه دزفول گفت: زمانی که آیت الله رییسی عهده دار مسوولیت ریاست جمهوری شد، بسیاری معتقد بودند که این دولت با بدهی‌های سنگین و صندوق خالی به ارث رسیده از دولت قبل در انجام وظایف خود ناتوان خواهد بود ولی آیت الله رییسی با توکل بر خدا و کار شبانه روزی این بن بست‌ها را شکاند.

 

آیت الله رییسی بن بست شکن بود

حجت الاسلام بهرام‌پور اظهارکرد: درس بزرگ شهید رییسی تبدیل تهدیدها به فرصت،‌ کار شبانه روزی برای خدمت به مردم و جلب رضایت خدا بود و باید همه مسوولان از این مکتب فکری پیروی کنند.

وی با بیان اینکه شهید رییسی راهی برای برون رفت از بن بست‌ها در کشور رقم زد، افزود: آیت الله رییسی به اسوه و الگویی برای همه سیاستمداران داخل و خارج کشور در دفاع از حق و مظلوم تبدیل شده است.

امام جمعه دزفول حرکت انقلاب اسلامی به سمت قله‌های پیشرفت را جریانی مستمر و بدون وقفه دانست و گفت: آیت الله رییسی در مسیر شهدا گام برداشت و سنگر جهاد خدمت رسانی را با فدا کردن جان خود حفظ کرد.

وی ادامه داد: آیت الله رییسی به حاج قاسم، ‌شهدای دفاع مقدس و شهدای بزرگ اقتدا کرد و کار ناممکن را با تلاش توکل بر خدا، شبانه روزی و اخلاص، ممکن کرد.

حجت الاسلام بهرام پور با بیان اینکه همه مسوولان موظف هستند با کار شبانه روزی اجازه اختلال در فعالیت‌ها و خدمت رسانی به مردم را ندهند، گفت: بعد از شهادت این شهید عزیز، انتظار از مسوولان افزایش تلاش‌ها، خدمت بی منت به مردم و کار شبانه روزی است.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه