اخبار داغ

سفارش آنلاین طلا فقط در 15 دقیقه

سفارش آنلاین طلا فقط در 15 دقیقه
هر چقدر که کاربرد اینترنت در زندگی ما گسترده‌تر می شود کارهای بیشتری را به وسیله‌ی گوشی موبایل یا کامپیوتر شخصیمان از خانه و تنها با چند کلیک انجام می‌دهیم. یکی از این کارها هم سفارش آنلاین طلا است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ همانطور که به وضوح مشاهده می کنیم زندگی روزمره ما هر روز بیشتر و بیشتر با اینترنت عجین می شود. از پرداخت قبوض گرفته تا انتقال پول و خرید مواد غذایی و لباس، همه کارهایی هستند که تا چند سال پیش برای انجام هر کدام از آن ها باید از چند روز قبل برنامه‌ریزی می‌کردیم تا بتوانیم به موقع به انجام تمام آن‌ها برسیم. هر چقدر که کاربرد اینترنت در زندگی ما گسترده‌تر می شود کارهای بیشتری را به وسیله‌ی گوشی موبایل یا کامپیوتر شخصیمان از خانه و تنها با چند کلیک انجام می‌دهیم. یکی از این کارها هم سفارش آنلاین طلا است.

شاید تا چند سال پیش اگر صحبت از سفارش آنلاین طلا می شد به دلیل ارزش بالای طلا، هیچ کس حتی به آن اعتنا هم نمی‌کرد؛ اما اکنون با بیشتر شدن مشغله زندگی روزانه، تغییر سبک زندگی و متنوع شدن فروشگاه‌ها و خدماتی که برای فروش اجناسشان ارائه می دهند، خرید طلا به صورت آنلاین و در مدت زمان کمتر از پانزده دقیقه برای هر کسی یک موهبت و یک روش عالی برای خرید محسوب می شود.

سفارش آنلاین طلا، چگونه؟

از جمله خدماتی که امروزه بسیاری از طلا فروشی های بزرگ و معتبر به مشتری های خود ارائه می دهند، امکان سفارش آنلاین محصولاتشان است. سفارش آنلاین طلا از طریق سایت این طلا فروشی ها انجام می شود؛ برای مثال گالری طلای ماوی،  ده‌ها شعبه مختلف در سطح شهر داشته و هر کسی می تواند به صورت حضوری به یکی از شعب فروش آن‌ها که در مناطق مختلف تهران و برخی شهر های دیگر قرار دارند، مراجعه نماید و یا اینکه از امکان خرید اینترنتی محصولاتشان از طریق سایت همین فروشگاه، با همین نام در اینترنت استفاده کنند. تنها با یک جست وجوی ساده در اینترنت می توان سایت فروشگاه اینترنتی آن‌ها را پیدا کرد و در مدت زمان بسار کوتاهی خرید خود را انجام داد.

مزایای خرید اینترنتی طلا

فروشگاه اینترنتی طلا

فرض کنید که قصد خرید طلا زنانه، مثلا یک انگشتر را دارید. پیشتر برای خرید انگشتر طلای مورد علاقه خود لازم بود از چند روز قبل برنامه ریزی کنید و در صورت شاغل بودن برای گرفتن مرخصی با رئیس خود هماهنگ کنید و حداقل یک نصف روز را به جستجو‌ برای طلا فروشی مطمئن که جواهرات زیبایی دارد بپردازید تا بتوانید طلای دلخواه خود با قیمت مدنظرتان را پیدا کنید. البته این در صورتی است که در اولین یا دومین فروشگاهی که به آنجا می روید محصول مورد علاقه شما با قیمت مدنظرتان وجود داشته باشد. در صورتی که در اولین فروشگاه ها طلای مورد علاقه خود را پیدا نکنید احتمالا باید ساعت‌ها یا حتی روزها را صرف خرید طلا کنید و یا اینکه در نهایت مجبور شوید از خرید طلای دلخواه خود صرف نظر کنید.

همه ما می‌دانیم که از عادی‌ترین مسائلی که در خرید حضوری با آن مواجه می شویم ترافیک و پیدا کردن جای پارک مناسب است. در صورتی که با اتوبوس یا مترو به خرید برویم هم مسئله امنیت حمل طلایی که خریداری نموده ایم در برابر زورگیرها و جیب برها مطرح است. اما مزیت مهم خرید اینترنتی طلا این است که شما در هر ساعت از شبانه روز که وقت آزاد داشته باشید گوشی موبایل خود را در دستتان می گیرید و به جستجوی جواهر مورد نیاز خود می پردازید. در این حالت شما این امکان را دارید که در زمان بسیار کوتاهی محصولات چندین فروشگاه را مشاهده کنید و آن ها را هم از نظر کیفیت و هم از نظر ‌قیمت با هم مقایسه نمایید.

دسته‌بندی و امکان استفاده از فیلترهای مختلف برای محصولات در سایت ها نیز از دیگر مزیت های خرید آنلاین طلا است که باعث صرفه جویی در وقت ما می شود؛ به این صورت که مثلا اگر به دنبال حلقه ازدواج هستیم تنها حلقه های ازدواج موجود در فروشگاه برای ما نمایش داده شود یا اگر به دنبال طلا با قیمت پایین هستیم تنها طلاهای در محدوده ی قیمت مورد نظر ما برایمان نمایش داده شود.

در سایت های سفارش آنلاین طلا در قسمت مشخصات هر کالا وزن و قیمت آن نیز نوشته شده است که همین موضوع باعث صرفه جویی چشمگیر در وقت شما و فروشنده می شود. از طرف دیگر شما به راحتی می توانید قیمت و وزن تمام محصولاتی که دوستشان دارید را مشاهده کنید و به راحتی تصمیم بگیرید؛ حال آنکه در فروشگاه های خرید حضوری طلا، وقت و حوصله فروشنده و البته خود شما اجازه وزن کشی و محاسبه قیمت تک تک محصولاتی که از نظر شما زیبا هستند را نمی دهد.

آیا سفارش آنلاین طلا امن است؟

خرید طلای آنلاین

به دلیل گران بودن طلا و اینکه بعضی از افراد با دید سرمایه گذاری در طلا به سراغ خرید طلا می روند و همچنین اینکه امکان تقلبی بودن آن وجود دارد، پیدا کردن فروشگاه معتبر برای خرید طلا بسیار مهم و البته دشوار است. شاید فکر کنید این خرید آنلاین طلا است که امنیت خرید شما را پایین می آورد اما باید این مسئله را یادآور شویم که برای افرادی که تخصصی در خرید طلا و شناخت طلای اصل و تقلبی ندارند خرید حضوری طلا هم می تواند به اندازه ی خرید اینترنتی آن ناامن باشد. پس پیدا کردن فروشگاه معتبر در مقایسه با حضوری یا غیرحضوری بودن فروشگاه در اولویت است.

فروشگاه هایی مانند ماوی گالری وجود دارند که در سایت خود آدرس شعبه های خود را دارند، فاکتور معتبر برای طلای خریداری شده شما ارائه می دهند، نماد اعتماد الکترونیک داشته و امکان تعویض کالای خریداری شده توسط شما را برای مدتی فراهم می کنند. فروشگاه هایی با چنین خصوصیاتی می توانند انتخاب مناسب تری برای سفارش آنلاین طلا باشند. همچنین سابقه ی کاری طلا فروشی و رضایت سایر مشتریان که معمولا در سایت قرار داده می شود نیز قبل از خرید باید مورد توجه قرار گیرد. فراموش نکنید که در کنار داشتن نماد الکترونیک یا همان ای نماد، فروشگاه اینترنتی باید از اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر هم مجوزهای لازم را دریافت نموده باشد.

نکات لازم قبل خرید آنلاین طلا

۱- به عنوان یک راهنمای کامل برای سفارش آنلاین طلا باید به این نکته اشاره کنیم که قبل از انجام خرید اینترنتی طلای مورد نظر خود حتماً قوانین و مقررات سایتی که می خواهید از آن خرید کنید را مطالعه کنید و با در نظر گرفتن قوانین سایت، خرید خود را انجام دهید. در این صورت شما با شرایط و نحوه خرید و فروش آنلاین طلا از سایت مورد نظر خود آگاهی دارید و بر اساس مقررات موجود می توانید خرید خوبی داشته باشید.
۲- در هر شرایطی فروشگاهی را انتخاب کنید که به شما فاکتور خرید معتبر ارائه می دهد. زیرا زمانی که تصمیم به فروش طلای خود داشته باشید تنها با ارائه فاکتور امکان فروش خواهید داشت. به علاوه اگر بعد از دریافت طلای خریداری شده شما به صورت آنلاین، کالا مغایرت یا ایرادی نسبت به طرح اصلی انتخابی شما داشته باشد صرفا با استناد به فاکتور خرید می توانید کالای خریداری شده را تعویض نمایید.
۳- نکته مهم دیگر در خرید اینترنتی طلا این است که فروشگاه مورد نظرتان در کنار نماد الکترونیک و مجوز اتحادیه به درگاه های معتبر بانکی متصل باشد.
۴- در زمان خرید کالاهایی مثل انگشتر، النگو قبل از ثبت سفارش به جدول سایز بندی مراجعه کنید تا کالایی که می خرید برای دستتان اندازه باشد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه