اخبار داغ

راهنمای انتخاب و خرید بهترین ژنراتور موجود در بازار داخلی

راهنمای انتخاب و خرید بهترین ژنراتور موجود در بازار داخلی
ژنراتور استریم یکی از بهترین دیزل ژنراتورهای موجود بازار است و چین، عرضه کننده اصلی ژنراتورهای استریم می‎‌باشد. این سری از محصولات برند استریم از مدل های گوناگونی برخوردارند و هر یک از آن‌ها خصوصیات منحصر به فردی دارند. همچنین انواع مختلف دیزل ژنراتور با توجه به ویژگی‌های منحصر به فردی که دارند، در کاربری های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ژنراتور استریم یکی از بهترین دیزل ژنراتورهای موجود بازار است و چین، عرضه کننده اصلی ژنراتورهای استریم می‎‌باشد. این سری از محصولات برند استریم از مدل های گوناگونی برخوردارند و هر یک از آن‌ها خصوصیات منحصر به فردی دارند. همچنین انواع مختلف دیزل ژنراتور با توجه به ویژگی‌های منحصر به فردی که دارند، در کاربری های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.

نگاهی کلی به برند استریم و معرفی آن

این برند فعالیت خود را از حدود 25 سال پیش آغاز کرده و خیلی زود توانست به یکی از پر فروش ترین کمپانی های تولید کننده دیزل ژنراتور در جهان تبدیل شود. این شرکت همواره در تلاش است تا با بالا بردن کیفیت و تنوع محصولات خود، نیاز بخش گسترده ای از صنایع را برطرف کند.

شما می توانید بر اساس کاربرد و میزان بودجه خود از میان چندین محصول این شرکت، بهترین آن را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهید. علاوه بر این بهتر است بدانید که تمامی دستگاه های تولید شده توسط این شرکت از استانداردهای روز جهان همچون  ISO9001 ، ISO2000 ، CE، GS، ROHS نیز برخوردار هستند.

ویژگی‌های منحصر به فرد این برند

این ژنراتورها دارای خصوصیات خاصی هستند که باعث شده تعداد زیادی از افراد برای برخورداری از آن ها، این محصولات را خریداری کنند. بهتر است بدانید که ویژگی های اصلی این ژنراتورها در نمونه های تک فاز و سه فاز کاملا مشابه است. از جمله مهم ترین خصوصیات ژنراتور استریم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای ظاهری زیبا
  • وزن بسیار کم و قابلیت جا به جایی آسان
  • صدای کم و عدم ایجاد آلودگی صوتی
  • تعمیر و نگه داری بسیار آسان
  • استفاده از حداکثر راندمان 110 درصد
  • دارای مقاومت بسیار بالا در برابر شرایط آب و هوایی نا مساعد
  • استفاده از سیم پیچی مقاوم و آلومینیومی
  • بسیار ایمن و قابل اطمینان
  • دارای سیستم حفاظت IP
  • امکان استفاده از توان خروجی اسب بخار

انواع مختلف مدل‌های ژنراتور استریم

هر یک از این ژنراتورها می توانند در محیط به خصوصی مورد استفاده قرار گیرند. به عنوان نمونه شما نمی توانید از ژنراتورهایی که توان 10 کاوا دارند، در بیمارستان های بزرگ استفاده کنید؛ بنابراین بهتر است با شناخت این مدل ها کار خود را برای انتخاب این دستگاه ها راحت تر کنید. از جمله پر طرفدارترین ژنراتورهای استریم عبارتند از:

  • ژنراتورهای GF1: این دستگاه ها دارای توان 7.5 تا 13 کاوایی هستند و معمولا برای مراکز اداری و تجاری یا درمانگاه های کوچک مورد استفاده قرار می گیرند. این ژنراتورها از نوع تک فاز هستند و از موتورهای تک سیلندر استفاده می کنند.
  • GF2: توان این ژنراتورها ما بین 20 الی 160 کاوا است. شما می توانید برای مراکزی که ابعادی متوسط دارند از این دستگاه ها استفاده کنید. این محصولات دارای خنک‌کننده نیز هستند و سیم پیچی آلومینیومی دارند.
  • GF3: این ژنراتورها نیز قدرتی متوسط دارند و برای محیط هایی که ابعاد بزرگی ندارند، مناسب هستند. این دستگاه ها توانی میان 15 تا 180 کاوا دارند. ژنراتورهای استریم مدل GF3 از سیستم آب خنک استفاده می کنند و سه فاز هستند.

مزایای مهم محصولات این برند

این ژنراتورها دارای مزایای متعددی هستند و با استفاده از آن ها می توانید از تمامی این مزیت ها برخوردار شوید. همین خصوصیات باعث شده اند تا میزان فروش محصولات استریم نسبت به سایر نمونه های چینی به شدت افزایش پیدا کرده و این شرکت به سود قابل ملاحظه ای دست پیدا کند. از جمله مهم ترین مزیت های ژنراتورهای استریم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قیمت ارزان و مقرون به صرفه: این دستگاه ها با وجود کیفیت بسیار بالایی که دارند، دارای قیمتی مقرون به صرفه و مناسب هستند.
  • دارای مدل های گوناگون: شما می توانید بر اساس نیاز خود بهترین مدل را انتخاب کرده و بالاترین بازدهی را داشته باشید.
  • قابلیت دسترسی راحت به قطعات یدکی: در صورتی که دستگاه شما خراب شود، می توانید در کوتاه ترین زمان قطعات یدکی و تعمیری ژنراتور استریم را بیابید.
  • طراحی کوچک و جمع و جور: طراحی ظاهری این محصول باعث شده تا بتوانید از آن در محیط هایی که با محدودیت فضا مواجه هستند، استفاده کنید.
  • دارای خروجی های برق چندگانه: این ژنراتورها از پورت های مختلفی همچون پریزهای AC استاندارد، پریزهای DC و پورت های USB پشتیبانی می کند.
  • دارای قابلیت موازی: در این دستگاه ها دو موتور به صورت موازی و همزمان مشغول کار هستند و می توانند توان مورد نیاز شما را افزایش دهند.

نکاتی که باید هنگام خرید رعایت کنید

اگر قصد خرید این دستگاه ها را دارید، حتما باید به برخی نکات توجه داشته باشید. از جمله مهم ترین مسائل در زمان خرید این محصولات می توان به قیمت، توان مورد نیاز، ابعاد دستگاه، مدل دستگاه، قابلیت کنترل از راه دور و... اشاره کرد. بهتر است بر اساس بودجه و میزان توانی که در صنایع خود نیاز دارید، اقدام به خرید کنید. همچنین حتما به ابعاد دستگاه و فضای مورد نیاز برای نصب آن توجه داشته باشید تا در زمان نصب با مشکل مواجه نشوید.

سخن پایانی

ژنراتور استریم یکی از محصولات چینی موجود در بازار است که قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای دارد. شما می توانید از مدل های مختلف این دستگاه در صنایع خود استفاده کرده و برق اضطراری تامین کنید. ژنراتور های استریم انتخابی مناسب برای محیط های کوچک محسوب می شوند. شما مشتریان عزیز می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید این محصولات به وبسایت راد دیزل مراجعه کنید.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه