اخبار داغ

سفر از فیلیپین به سوییس؛

برگزاری جلسه هیات رئیسه AVC با حضور داورزنی

برگزاری جلسه هیات رئیسه AVC با حضور داورزنی
محمدرضا داورزنی در جلسه هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا که در شهر بالی کشور فیلیپین برگزار شد، شرکت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از دپارتمان ارتباطات فدراسیون والیبال، جلسه هیات رئیسه کنفدراسیون والیبال آسیا دوشنبه هفتم خرداد با حضور محمدرضا داورزنی رئیس اسبق فدراسیون والیبال ایران و عضو هیات رئیسه به همراه دیگر اعضا، به ریاست ریتا سوبوو در فیلیپین برگزار شد.

در این جلسه ضمن تایید تقویم کنفدراسیون والیبال آسیا، سرفصل‌های چهل و ششمین جلسه هیات رئیسه و همچنین جلسه فوق العاده این هیات مورد بحث و بررسی اعضا قرار گرفت.

در ادامه گزارشی از فعالیت‌های عمومی کنفدراسیون والیبال آسیا توسط ریتا سوبوو رئیس AVC ارائه شد و فعالیت‌های مناطق مختلف آسیا از جمله زون آسیای مرکزی توسط روسای هر منطقه در اختیار حاضران در جلسه قرار گرفت.

آماده سازی بیست و پنجمین مجمع عمومی کنفدراسیون آسیا، بررسی گزارش‌های مالی 2023 و 2024، ارائه گزارش عملکرد از سوی کمیته‌های مختلف کنفدراسیون والیبال آسیا و بررسی اهداف هر کمیته و تصمیم گیری در خصوص تاریخ و مکان جلسه بعدی از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

همچنین با توجه به این که محمدرضا داورزنی عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی والیبال هم هست از بالی مستقیما عازم سوئیس خواهد شد تا در جلسه هیات رئیسه FIVB حضور یابد.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه