اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج و رسانه در افتتاحیه دفتر بسیج دانا:

بسیج امتداد لشکر عاشوراست/ عضویت 2هزار نفر در بسیج رسانه

بسیج امتداد لشکر عاشوراست/ عضویت 2هزار نفر در بسیج رسانه
مسئول سازمان بسیج رسانه گفت: در حال حاضر در طول یک هفته حدود 14 پایگاه در سراسر کشور و در شهرستان های مختلف افتتاح شده و در تهران هم پایگاه بسیج شهید صارمی در شبکه اطلاع‌رسانی دانا، به عنوان اولین پایگاه بسیج رسانه است.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا، مسعود بصیری، مسئول سازمان بسیج رسانه در مراسم افتتاحیه اولین پایگاه بسیج رسانه اظهار داشت: هرچه پایگاه های بسیج در کشور و در سطح دنیا گسترش پیدا کند این باعث خرسندی و افتخار بیشتر ماست؛ هرچه افراد بسیجی بیشتر شوند و از اسم و گزارش بیرون بیایند، امید ما به آینده بسیج بیشتر می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در ادامه در تعریف بسیج گفت: در تمام دنیا بسیجی به معنای اخص کلمه یعنی کسی که به آرمانهایش ایمان داشته باشد و برای آنها تلاش کند.

,

مسئول سازمان بسیج رسانه افزود: بسیج به معنای جمع کردن توده‌های مردم برای دستیابی به یک هدف بزرگ است؛ یعنی اگر امام حسین امروز در جمع ما بودند؛ یعنی به شهادت نرسیده بودند و لشکری وجود داشت، نیروهای این لشکر همین افرادی هستند که در بسیج فعالیت می کنند.

,

بصیری ضمن بیان ویژگی های یک بسیجی یادآور شد: کسانی که دارای مولفه های مترتب بر تشیع هستند , کسانی که برای ایمان و اعتقادی که دارند تلاش می کنند این افراد بسیجی هستند.

,

مسئول سازمان بسیج رسانه با بیان اینکه در دورافتاده ترین نقاط کشور و حتی در کارگاه های کوچک هم در کشور پایگاه‌ بسیج وجود دارد ؛ اما در رسانه ها تا کنون این پایگاه ها را نداشتیم، خاطرنشان شد: بیشترین ضربه هم تا کنون از رسانه‌ها خورده شده است.

,

بصیری افزود: با روندی که شکل گرفته است و با همت دوستان فعال، دست برتر در حوزه رسانه که به فرموده مقام معظم رهبری در اختیار غرب است، در اختیار بسیج رسانه قرار خواهد گرفت.

,

وی اذعان داشت: بهترین روزنامه‌های ما به اندازه تیراژ خودشان نمی توانند اثر گذار باشند و مردم را با خود همراه کنند، این اشکالات باید رفع شوند و هیچ مرجعی بهتر از بسیج برای رفع این مشکل نیست.

,

مسئول سازمان بسیج رسانه اذعان کرد: امیدواریم که به برکت خون این شهدا، رسانه‌های ما از این وضعیت نجات پیدا کنند و حرف جدیدی را در دنیای رسانه بزنند.

,

بصیری در ادامه گفت: در حال حاضر در طول یک هفته حدود 14 پایگاه را در سراسر کشور، در شهرستان های مختلف افتتاح شده و در تهران هم پایگاه بسیج شهید صارمی در شبکه اطلاع‌رسانی دانا، به عنوان اولین پایگاه بسیج رسانه است.

,

وی در پایان افزود: امروز جمعیت بسیجیان در بسیج رسانه حدود 2 هزار نفر است که این رقم تا پایان سال به بیش از 4 هزار نفر افزایش پیدا می کند که با راه اندازی دفتر تهران بزرگ این جمعیت افزایش چشم‌گیری خواهد داشت؛ چرا که جمعیت رسانه‌ای ما در تهران بزرگ، بسیار زیاد است و امیدواریم که نتیجه و ثمره راه اندازی این دفاتر را در حوزه عمل، فکر و اندیشه در رسانه‌های مختلف ببینیم.

,

انتهای پیام/ط

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه