آزمون: نه پرسپولیسی هستم نه استقلالی!
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: پرسپولیسی یا استقلالی نیستم و رویانیان هم دلش برایم سوخت و این مشکل را حل کرد.[
به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا سردار آزمون بازیکن تیم ملی ایران به دلیل اینکه از معافیت تحصیلی استفاده کرد مشکل خروج و ورود به ایران را دارد که این مشکل با کمک محمد رویانیان حل شده است.
, شبکه اطلاع رسانی دانا, سردار آزمون بازیکن تیم ملی ایران به دلیل اینکه از معافیت تحصیلی استفاده کرد مشکل خروج و ورود به ایران را دارد که این مشکل با کمک محمد رویانیان حل شده است.,آزمون در گفت و گو با دانا با بیان اینکه رویانیان مشکل خروج از کشور وی را حل کرده است، گفت: سردار رویانیان خیلی با مرام و با معرفت است. رویانیان را عشق است! و ازش بسیار سپاسگذارم.
, آزمون در گفت و گو با دانا با بیان اینکه رویانیان مشکل خروج از کشور وی را حل کرده است، گفت: سردار رویانیان خیلی با مرام و با معرفت است. رویانیان را عشق است! و ازش بسیار سپاسگذارم.,
آزمون در پاسخ به این سؤال که آیا با این حساب باید او را پرسپولیسی دانست گفت: نه استقلالیام نه پرسپولیسی و فقط یک رابین کازانی هستم. رویانیان هم دلش برای من سوخت و به دنبال کارهای من رفت تا مشکلم حل شود.
,
انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه