اخبار داغ

محمدیاری در جمع خبرنگاران:

می‌طلبد راهکاری مناسبی را در جهت حل مشکلات و معضلات مردم داشته باشیم

می‌طلبد راهکاری مناسبی را در جهت حل مشکلات و معضلات مردم داشته باشیم
داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری گفت: امروز در جامعه متاسفانه با چالش‌ها و مشکلات اقتصادی و معیشتی مواجهیم و می‌طلبد راهکاری مناسبی را در جهت حل مشکلات و معضلات مردم داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین محمدیاری نماینده دوره یازدهم مجلس پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه وضع معیشت مردم امروز جزو اولویت‌های اولی است که مقام معظم رهبری به آن اشاره داشتند؛ اظهار کرد: احساس می‌کنم امروز هرکسی که احساس وظیفه می‌کند و برای خدمت رسانی وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری می شود باید برنامه داشته باشد.

وی افزود: یکی از موارد و مصادیقی که می‌تواند به من کمک کند این است که ما نمایندگان شهرستانهای کمتر برخوردار در متن قضایا هستیم و از صفر تا صد مشکلات مردم را تجربه کردیم. فکر می‌کنم تفاوتی ماهوی بین نمایندگان شهرستانهای کم برخوردار و محروم و نمایندگان شهرهای بزرگ وجود دارد و اینکه با وجود اینکه پیگیری امورات جاری مردم از وظایف نمایندگان است، اما مردم از نمایندگان شهرهای کوچک توقع دارند که در روزمرگی خود از معاضدت و کمک نمایندگان استفاده کنند و من این تجربه گران بها را دارم.

این داوطلب کاندیداتوری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ادامه داد: در اکثر کشورهای پیشرفته در مسند ریاست جمهوری افرادی حضور دارند و حقوقدان هستند و به مسائل قانونی و حقوقی واقفند و من این افتخار را دارم که در عرصه حقوق سال‌ها در مقام تلمذ، تدریس، وکالت و قضاوت تجربه دارم.

محمدیاری گفت: امروز در جامعه متاسفانه با چالش‌ها و مشکلات اقتصادی و معیشتی مواجهیم و می‌طلبد راهکار مناسبی را در جهت حل مشکلات و معضلات مردم داشته باشیم. در عرصه بین‌الملل نیز زمانی که موضوع رای اعتماد به کابینه آقای رئیسی مطرح بود عنوان کردم که در این عرصه ما اقتدار می‌خواهیم نه انفعال و این اقتدار زمانی حاصل می‌شود که ما با عقلانیت و حکمت رفتار کنیم و دچار احساس و هیجان نشویم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه