اخبار داغ

صحبتهای بازیکنان ایران در آستانه هفته دوم لیگ ملتهای والیبال؛

ولی زاده: بازی با ژاپن همیشه سخت است/ خانزاده: امیدوارم بهترین نتیجه را کسب کنیم

ولی زاده: بازی با ژاپن همیشه سخت است/ خانزاده: امیدوارم بهترین نتیجه را کسب کنیم
بازیکنان ایران در آستانه هفته دوم لیگ ملتهای والیبال صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دپارتمان ارتباطات فدراسیون والیبال، چهل و هفتمین رویارویی تیم های ملی والیبال ایران و ژاپن ساعت ۱۳/۵۰ بوقت تهران و ۱۹/۲۰ بوقت محلی روز سه‌شنبه ۱۵ خرداد ماه در سالن ریوجین نیپون کوکورا برگزار می‌شود. سه دیدار دیگر ایران در هفته دوم مقابل تیم های برزیل، بلغارستان و ترکیه ساعت 6:30 صبح روزهای پنج شنبه، جمعه و شنبه آینده خواهد بود.

در حاشیه تمرین امروز تیم ملی والیبال بازیکنان ایران صحبت کردند.

حسین خانزاده: امیدوارم بازی خوبی برابر ژاپن داشته باشیم

پوریا حسین خانزاده دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران در دومین تجربه همراهی تیم ملی والیبال بزرگسالان در لیگ ملت‌ها با اشاره به تمرینات خوبی که این روزها ملی پوشان در کوکورا پشت سر گذاشتند، گفت: از روزی که رسیدیم با تمرین وزنه و ریکاوری، در فرم مطلوبی قرار گرفتیم و انشاالله با ریکاوری خوبی که در این چند روز داشتیم و تمرینات پرفشار بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم و نمایش خوبی برابر ژاپن داشته باشیم.

وی افزود: سال گذشته نتیجه را به ژاپن واگذار کردیم ولی امیدوارم با تجربیات بدست آمده اخیر، بازی خوبی برابر این تیم داشته باشیم.

خانزاده سال پیش، در لیگ ملت های ۲۰۲۳ نخستین بازی ملی خود را در این کشور برابر ژاپن انجام داده بود.

ولی زاده: بازی با ژاپن همیشه سخت است

محمد ولی‌زاده مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران پس از سومین جلسه تمرین توپی ملی‌پوشان در ژاپن اظهار کرد: روند تیم ملی ایران رو به رشد است. با توجه به تمریناتی که داشتیم، تیم روند خوبی را طی می‌کند. امیدوارم به همین شکل ادامه دهیم و برای بازی با ژاپن آماده شویم.

وی افزود: براساس شرایطی که داریم، سعی می‌کنیم بهترین عملکرد خود را در هفته دوم لیگ ملت‌ها نشان دهیم و این عملکرد با کسب نتایج خوب همراه باشد.

ولی‌زاده با تاکید بر مسابقه مقابل ژاپن تصریح کرد: مسابقه برابر ژاپن همیشه سخت است. ژاپن به یکی از تیم های تراز اول جهان اضافه شده و همواره بازی برابر آن‌ها سختی‌های خاص خودش را دارد. امیدواریم بهترین نتیجه را برابر این تیم کسب کنیم.

بربست: از عبادی‌پور و وادی نکات زیادی یاد گرفتم

محمد بربست قطر پاسور جوان تیم ملی والیبال ایران که برای نخستین بار به عضویت تیم ملی والیبال در آمده، در آستانه آغاز دیدارهای هفته دوم لیگ ملت‌ها، اظهار داشت: در اولین سال تجربه زیادی کسب کرده ام و از بزرگترهای تیم مثل عبادی‌پور و وادی نکات زیادی یاد گرفتم.

وی در مورد میزبانی ژاپن هم گفت: ژاپن میزبان خوبی بود و همه چیز در اختیار تیم‌ها مانند سالن وزنه و تمرین گذاشت.

بربست با اشاره به بغل کردن موتا پائز پس از کسب امتیاز در بازی با کوبا، اظهار داشت: پوئن هیجانی بود، فکر کنم ۲۰ بر ۱۹ بود و پائز خوشحالی کرد و من هم شادی را با او تقسیم کردم.

قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران درباره شرایط تیم گفت: تقریبا ۵ روز است به ژاپن رسیدیم و بطور مداوم تمرینات را پیگیری می کنیم. ملی‌پوشان در این چند روز خوب تمرین کرده اند و امیدوارم در هر 4 بازی هفته دوم لیگ ملت ها فاتح میدان باشیم.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه