اخبار داغ

آخرین وضعیت راه های مواصلاتی کشور،

جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال یکطرفه شد/ تردد در جاده چالوس تنها برای افراد بومی مجاز است

جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال یکطرفه شد/ تردد در جاده چالوس تنها برای افراد بومی مجاز است
آخرین وضعیت راه های مواصلاتی کشور از سوی مرکز مدیریت راههای کشور سازمان راهداری و پلیس اعلام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بر اساس اعلام مرکز مدیریت راههای کشور سازمان راهداری تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است. تردد وسایل نقلیه از آزادراه تهران-شمال مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

در زمان حاضر محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های بیلقان، پورکان، آتشگاه و حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و حدفاصل ولی آباد تا هزارچم، محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده های آبعلی و امامزاده هاشم و حدفاصل پلور تا بایجان و محدوده سه راهی چلاو، محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل رودهن تا گیلاوند و محدوده امین آباد، آزادراه قزوین – رشت محدوده های شیرین سو و پارک جنگلی سراوان ترافیک سنگین و در محور قدیم تهران – بومهن و آزادراه تهران – پردیس محدوده های ابتدای آزادراه و جاجرود ترافیک نیمه سنگین است.

همچنین در آزادراه کرج – قزوین حدفاصل ساسانی تا گلدشت و محدوده های ینگی امام و شهرک آزادگان و حدفاصل زیاران تا محمدیه و آزادراه قم – تهران مسیر (رفت و برگشت) محدوده بهشت زهرا و آزادراه قم – تهران محدوده وهن آباد ترافیک سنگین است.

آزادراه تهران – شمال به سمت شمال مسدود شد

رئیس پلیس راه البرز از انسداد آزادراه تهران – شمال به سمت شمال خبر داد. ترافیک در جاده کرج – چالوس در محدوده جغرافیایی استان مازندران سنگین است، بر همین اساس اکنون تردد در این جاده در حوزه جغرافیایی البرز فقط برای افراد بومی میسر است.

اکنون نیز تردد در آزادراه تهران – شمال به سمت مازندران ممنوع است.

این محدودیت تردد از جنوب به شمال در جاده چالوس برای تخلیه بار ترافیکی صورت گرفته است.‌

تردد در جاده چالوس تنها برای افراد بومی مجاز است

سرهنگ پیمان کرمی رییس پلیس راه البرز با بیان اینکه ترافیک در جاده چالوس سنگین است، گفت: بر این اساس تردد در این جاده در حوزه استحفاظی البرز تنها برای افراد بومی مجاز است.

وی متذکر شد: این محدودیت برای تخلیه بار ترافیکی انجام شده. تردد در آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران نیز ممنوع شده است.

 کندوان یک‌طرفه شد

سرهنگ یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به پرحجم بودن تردد در تمامی محورهای مواصلاتی این استان از یک‌طرفه شدن محور کندوان خبر  داد و گفت: با اشاره به اینکه راه‌های جاده‌ای استان شلوغ و پرحجم است است. هم‌اکنون در جاده‌های هراز، سوادکوه و کندوان تردد پرترافیک است.

وی افزود: هم‌اکنون به دلیل حجم زیاد تردد محور کندوان از تهران به چالوس یک‌طرفه اعمال شده است.

رئیس پلیس راهور مازندران با تاکید بر اینکه با توجه به اتمام مراسم بزرگ‌داشت ارتحال امام(ره) و برگشت کاروان‌ها جاده‌های مازندران شلوغ‌تر می‌شود، افزود: در صورت بار ترافیکی سنگین محدودیت‌های ترافیکی در این جاده‌ها انجام می‌شود.

وی از دوطرفه بودن تردد در دو محور سوادکوه و هراز خبر داد و گفت: تمامی رانندگان و مسافران نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توجه داشته باشند و از سرعت غیرمجاز و هرگونه شتاب و عجله پرهیز کنند.

جهان‌تاب خاطرنشان کرد: همچنین توصیه می‌شود در صورت اعمال محدودیت ترافیکی رانندگان با صبر و حوصله با پلیس راهنمایی و رانندگی همکاری داشته باشند تا سفر خوبی برایشان رقم بخورد.


تردد از شمال به جنوب جاده چالوس تا اطلاع بعدی ممنوع است

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی کشور گفت: تردد از محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

وی افزود: در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا پورکان و حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده هزارچم، آزادراه (تهران – شمال) محدوده‌های شهرستانک و انتهای تونل البرز و محور قدیم تهران – بومهن و آزادراه تهران – پردیس محدوده‌های پل اتوبان بابایی و جاجرود شاهد ترافیک سنگین هستیم.

سرهنگ شیرانی ادامه داد: همچنین محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های آبعلی، مشاء، پلور و حدفاصل آب اسک تا گزنک و حدفاصل وانا تا بایجان و محدوده سه راهی چلاو و مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های کلرد، بایجان و گزنک ترافیک سنگین و محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل گل آهک تا گیلاوند و حدفاصل سیدآباد تا امین آباد و محدوده پل سفید و آزادراه قزوین – رشت حدفاصل کوهین تا شیرین سو و محدوده‌های دولت آباد و امامزاده هاشم دارای ترافیک سین هستند.

وی افزود: همچنین محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی می‌باشند.

سرهنگ شیرانی درباره آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورهای مواصلاتی کشور گفت: آزادراه تهران - کرج – قزوین حدفاصل شهرک جهان نما تا ساسانی و حدفاصل مهرویلا تا کمالشهر و آزادراه تهران - قم مسیر (رفت و برگشت) محدوده بهشت زهرا دارای ترافیک‌سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: محور خرم آباد – پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محور جایگزین خرم آباد – کوهدشت و آزادراه خرم آباد – پل زال انجام می‌شود.

وی ادامه داد: محورهای هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، اسپکه – بمپور، یزد – دربید، رباط پشت بادام – بیاضه مسدود است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در پایان گفت: محدودیت تردد کلیه وسایل نقلیه در مسیر شمال به جنوب محور چالوس اجرا شد.

 

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه