اخبار داغ

جاسمی در جمع خبرنگاران:

نسبت به مسائل و کارکرد دولت کاملاً آشنایی دارم

نسبت به مسائل و کارکرد دولت کاملاً آشنایی دارم
یکی از داوطلبان نامزدی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: من در یک دوره ۴ ساله در مجلس شورای اسلامی حضور داشتم و در دوران نمایندگی مجلس ناظر بر فعالیت دولت بودیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید قاسم جاسمی پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یاد و خاطره شهید رییسی که با روحیه انقلابی و خستگی ناپذیر ادامه مسیر خدمت را به ما آموخت گرامی میدارم.

وی افزود: یکی از دلایلی که به خودم اجازه دادم برای انتخابات بیایم، این است که ما در یک دوره چهار ساله در مجلس شورای اسلامی دهم من نمایند بودم  این نشانگر این است که ما میتوانیم در آینده هم برنامه های خود را اجرایی کنیم.

جاسمی ادامه داد: ما در مجلس ناظر بر دولت بودیم، من در وزارت دفاع هم به عنوان عضو ناظر بودم، در فراکسیون ورزش پهلوانی، ایثارگران مجلس هم حاضر بودم و در کمپین های فعالی که جناب آقای ملایی انجام میداد حضور داشتم.

وی تصریح کرد: عضو شورای مرکزی نمایندگان ولایی و سخنگوی فراکسیون پاسخگویی وزیران به نمایندگان بودیم و نسبت به عملکرد این عزیزان بیشتر آشنا می‌شدیم،

همچنین عضو شورای برنامه ریزی کشور و شورای گفتگوی دولت با بخش خصوصی بودم و نسبت به مسائل دولت آگاهی دارم. ایران عزیز ما با برخورداری از ۶۸ گونه ماده معنی میان تمام کشورهای دنیا جایگاه دهم را دارد و بیش از هفت درصد از ذخایر معدنی کل دنیا در اختیار ماست.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه