اخبار داغ

اردکانی در جمع خبرنگاران:

رویکرد اقتصادی دولت من توانمندسازی بخش خصوصی و خصوصی سازی هوشمندانه و متعهدانه است

رویکرد اقتصادی دولت من توانمندسازی بخش خصوصی و خصوصی سازی هوشمندانه و متعهدانه است
داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: رویکرد اقتصادی دولت من توانمندسازی بخش خصوصی و خصوصی سازی هوشمندانه و متعهدانه است که شاهد بیکاری جوانان نباشیم و حقوق مردم کفاف هزینه ها را بدهد.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد ناظمی اردکانی وزیر تعاون دولت نهم پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: درود می‌فرستیم به رییس جمهوری که به واژه هایی مانند خدمت، فداکاری، خستگی ناپذیری، سربلندی و عزت معنایی دوباره بخشید و مدیریت کشور را برای روسای جمهور بعد از خودت سخت نمود.

وی افزود: کشور در چهار دهه گذشته فراز و نشیب های زیادی را تجربه کرده است اما امروز در امتداد مسیر اعتباری اسلام و ایران عزیز قرار گرفته ایم، که باید نقشه راهی معین برای اداره کشور مبتنی بر بیانات امام و رهبری در اختیار داشته باشیم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: برای اینکه مردم عزیز طعم شیرینی نظام اسلامی را حس کنند در باید چهارچوب قانون اساسی تحول رخ دهد، مردم جایگاه خود را پیدا کنند و اصول شش گانه حکمرانی با جدیت تمام عمل شود.

ناظمی اردکانی ادامه داد: در دولت پیشرو و خدمت گزار من دیپلماسی مقتدر بدون هیچگونه وقفه با اولویت کشورهای همسایه، جبهه مقاومت و فلسطین پیگیری میشود، رویکرد اقتصادی دولت من توانمندسازی بخش خصوصی و خصوصی سازی هوشمندانه و متعهدانه است که شاهد بیکاری جوانان نباشیم و حقوق مردم کفاف هزینه ها را بدهد.

وی افزود: دولت پیشرو و خدمت گزاری به ظرفیت های طبیعی کم نظیر کشور باور دارد و اینکه با اتکا به مردم میتوان اقتدار ملی ایران اسلامی را ارتقا بخشید
ناظمی اردکانی بیان کرد: دولت پیشرو و خدمت گزاری از اشرافیت پرهیز خواهد کرد تا بتواند در فقرزدایی و رفع تبعیض و ویژه خواری موثر باشد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه