اخبار داغ

ارزانترین ایرلاین های استانبول به تهران

ارزانترین ایرلاین های استانبول به تهران
برای تهیه بلیط استانبول به تهران می‌توانید از بین این ایرلاین‌ها، گزینه‌های ارزان‌تر را انتخاب و سفر خود را پیش ببرید. در ادامه کمی بیشتر با ایرلاین‌های ارزان در این مسیر آشنا می‌شویم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اگر شما هم سفرهای متعدد و زیادی به شهرهای مختلف ایران و جهان انجام می‌دهید، حتما اولین فاکتور برای مدیریت بهتر سفر را کاهش هزینه‌ها می‌دانید. علاوه بر آن اگر سفر به استانبول را برای تجارت و گردشگری دوست داشته باشید، تلاش شما بر آن خواهد بود تا قیمت بلیط استانبول به تهران را در ارزان‌ترین حالت ممکن تهیه کنید. البته فاکتورهای مختلفی برای خرید بلیط ارزان وجود دارد؛ اما در این میان انتخاب نوع ایرلاین نیز تاثیر مستقیمی روی قیمت بلیط استانبول به تهران و برعکس خواهد داشت. در حال حاضر ایرلاین‌های ایرانی، ترکی و عربی متعددی با کیفیت خدمات متفاوت خود در مسیر تهران استانبول فعال هستند. بنابراین برای تهیه بلیط استانبول به تهران می‌توانید از بین این ایرلاین‌ها، گزینه‌های ارزان‌تر را انتخاب و سفر خود را پیش ببرید. در ادامه کمی بیشتر با ایرلاین‌های ارزان در این مسیر آشنا می‌شویم.

ایرلاین‌های ایرانی در مسیر تهران استانبول

در حال حاضر ایرلاین‌های ایرانی متعددی در پرواز‌های هوایی ایران در آسمان شهرهای مختلف فعال هستند، اما تعداد محدودی از آن‌ها در مسیر تهران به استانبول جابجایی مسافران را انجام می‌دهند. ازجمله ایرلاین‌های ایرانی فعال در مسیر استانبول به تهران می‌توان به معراج، ایرلاین آسمان، ایران ایر ماهان ایر و ایران ایرتور اشاره کرد. البته ایرلاین‌های ایرانی دیگری نیز در این مسیر هستند، اما فعالیت کمتری دارند. از بین گزینه‌های ذکرشده، ایرلاین آسمان و معراج با قیمت کمتری امکان خرید بلیط و سفر را برای مسافران فراهم می‌کنند.

البته جالب است بدانید که قیمت همه این ایرلاین‌ها در سفر به استانبول و برگشت به تهران تقریبا یکسان است و فقط اختلاف قیمتی بسیار محدودی بین آن‌ها وجود دارد. با این حال ایرلاین معراج و آسمان با قیمت کمتری امکان سفر رابرای شما فراهم خواهند کرد.

ایرلاین‌های عربی در مسیر تهران استانبول

ایرلاین‌های عربی در مسیر تهران استانبول

یکی دیگر از انواع ایرلاین‌هایی که در مسیر هوایی استانبول به تهران فعالیت می‌کنند، ایرلاین‌های عربی مختلف مانند امارات ایر، ایر عربیا و قطر ایر هستند. هرکدام از موارد ذکرشده تلاش می‌کنند تا کیفیت امکانات و خدمات خوبی داشته باشند و رغبت بیشتر مسافران را به سمت خود جلب کنند. در این میان برای داشتن سفری ارزان و اقتصادی پیشنهاد می‌شود که ایر عربیا را از بین ایرلاین‌های عربی انتخاب کنید.

شرکت هواپیمایی ایر عربیا که با نام العربی للطیران شهرت دارد، جزء شرکت‌های هواپیمایی امارات محسوب می‌شود و به‌دلیل قیمت‌های پایین توانسته محبوبیت و معروفیت زیادی به دست بیاورد. البته این شرکت هواپیمایی تلاش می‌کند تا همراه با قیمت‌های پایین بلیط، مقاصد مختلفی در جهان مانند کشورهای خاورمیانه، آسیای میانه، اروپا، شمال آفریقا و شبه قاره هند را تحت پوشش خود قرار دهد. از طرف دیگر این شرکت عربی کیفیت خدمات و امکاناتی که در پروازهای خود ارائه می‌دهد در مقایسه با قیمت‌های آن مزیت نسبی دارد و به همین دلیل هم رضایت بیشتر مسافران را به دست آورده است.

نکته جالب دیگر توجه دیگر این است که مسافران علاوه‌ بر قیمت پایین بلیط و دریافت کیفیت و خدمات پروازی مطلوب، از بیمه مسافرتی هم برخوردار خواهند شد و امکان انتخاب صندلی در موقع رزرو پرواز برای وجود دارد. درنهایت اینکه مسافران با توجه به سلیقه خود قبل از پرواز می‌توانند وعده‌های غذایی دلخواه را انتخاب کنند.

شرکت‌های هواپیمایی ترکی در مسیر تهران استانبول

شرکت‌های هواپیمایی ترکی در مسیر تهران استانبول

یکی دیگر از ایرلاین‌های فعال در مسیر استانبول به تهران، شرکت‌های هواپیمایی ترکیه‌ای مانند ترکیش ایرلاین و پگاسوس هستند. ترکیش ایرلاین دارای شهرت بیشتری است و در دسته چهارم ایرلاین‌های بزرگ دنیا قرار دارد. این شرکت تلاش می‌کند تا با امکانات و خدمات خود، مناسب رضایت هرچه بیشتر مسافران را جذب نماید. همچنین شرکت ترکیش ایرلاینز تا به امروز توانسته چندین بار جوایز بین‌المللی را به دست بیاورد و درعین‌حال سال ۲۰۱۵ نیز ‌عنوان بهترین خطوط هوایی اروپا را کسب کرده است. این ایرلاین غذاهایی که در پرواز به مسافران می‌دهد، دارای طعم و عطر خوبی هستند و حتی بسیاری از مجلات و سایت‌های معروف هم درباره آن مطالبی نوشته‌اند.

اگرچه ترکیش ایرلاینز دارای کلاس‌های پروازی مختلفی است؛ اما کلاس اکونومی آن با قیمت مناسب و کیفیت خوب در امکانات و خدمات، پروازی راحت را برای مسافران از استانبول به تهران فراهم می‌کند.

شرکت ترکیه‌ای بعدی پگاسوس ایرلاین است که کلاس پروازی اکونومی را در مسیر تهران استانبول و مسیر برگشت ارائه می‌دهد. پگاسوس ایرلاین دارای مهماندارانی است که در دسته آموزش‌دیده‌ترین مهمانداران شرکت‌های هواپیمایی قرار دارند و توانایی خوبی در صحبت کردن به زبان‌های مختلف و ملیت‌های متعدد دارند. با انتخاب این ایرلاین نیز می‌توانید سفری اقتصادی و ارزان را از استانبول به تهران تجربه کنید.

کدام ایرلاین را انتخاب کنیم؟

در حال حاضر شرکت‌های ایرانی، ترکی و عربی متعددی با امکانات و خدمات متفاوت خود در مسیر استانبول به تهران فعال هستند. در این میان اگر به دنبال سفری ارزان‌تر هستید و کیفیت خدمات نیز برای شما اهمیت دارد، می‌توانید ایر عربیا را انتخاب کنید. تقریبا بیشتر افرادی که این ایرلاین را برای سفر انتخاب کردند اعتقاد دارند که کیفیت خوب خدمات و قیمت ارزان‌تر نسبت به سایر ایرلاین‌های فعال در مسیر استانبول به تهران دارد.

نکته قابل توجه و مهمی که در پایان باید به آن اشاره کرد این است که تنها فاکتور تعیین کننده سفر انتخاب نوع ایرلاین نیست. در حال حاضر تقریبا تمام پروازهای اکونومی شرکت‌های پروازی مختلف در یک رده قیمتی قرار دارند. اما فاکتورهای دیگری مانند قیمت ارز و دلار، تهیه بلیط در روزهای تعطیل و پیک سفر و مواردی مانند اینها در تعیین قیمت بلیط موثر خواهد بود. بنابراین در موقع خرید بلیط حتما تمام فاکتورهای موثر را در نظر بگیرید و بعد اقدام به خرید کنید.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه