اخبار داغ

کلید مینیاتوری اشنایدر یا هیوندای؟ کدام بهتر است؟

کلید مینیاتوری اشنایدر یا هیوندای؟ کدام بهتر است؟
کلید مینیاتوری اشنایدر یا هیوندای ؟ کدام یک پرطرفدار تر و بهتر است؟ هرکدام برای چه کاربرهایی مناسب است؟ با ما همراه باشید تا با کلید مینیاتوری اشنایدر و هیوندای به طور کامل آشنا شوید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کلید مینیاتوری اشنایدر یا هیوندای؟ کدام بهتر است؟ اشنایدر و هیوندای دو برند قدرتمند در زمینه تولید تجهیزات الکتریکی در دنیا هستند و رقیب اصلی یکدیگر در این حوزه به شمار می آیند. این دو شرکت در ساخت کلید مینیاتوری، کلید حرارتی، بی متال، کنتاکتور و اینورتر رقیب یکدیگر هستند. در ادامه به مقایسه کلید مینیاتوری اشنایدر و هیوندای می‌پردازیم. بنابراین اگر قصد خرید کلید مینیاتوری مناسب و با‌کیفیت را دارید، به ادامه‌ی این مطلب توجه فرمایید.

کلید مینیاتوری اشنایدر بهتر است یا هیوندای؟

هنگام خرید کلید مینیاتوری، محصولات اشنایدر و هیوندای درصد بالایی از خریداران را به سمت خود جذب می‌کنند. از کلید مینیاتوری و حرارتی گرفته تا کنتاکتور و اینورتر، این دو برند با کیفیت‌ترین و قدرتمندترین تجهیزات اتوماسیون صنعتی را تولید می‌کنند و معتبرترین برندهای محصولات الکتریکی هستند. اما کلید مینیاتوری اشنایدر بهتر است یا هیوندای؟

با توجه به اینکه هر دو برند قدرت زیادی در این زمینه دارند، انتخاب بین آنها بسیار سخت است. در ادامه ویژگی و قابلیت هایی که کلید های مینیاتوری این دو شرکت دارند و تکنولوژی هایی که در آنها استفاده شده است را خواهیم گفت. اما قبل از آن بهتر است با نکاتی که باید در انتخاب و خرید کلید مینیاتوری مورد توجه قرار گیرند، آشنا شوید.

فاکتور های مهم در انتخاب کلید مینیاتوری

دانستن فاکتور های مهم در انتخاب کلید مینیاتوری به شما کمک می‌کند تا بتوانید از میان برند ها و مدل های مختلف موجود در بازار مناسب‌ترین را انتخاب کنید. برخی از این فاکتور ها عبارتند از:

  • با توجه به تجهیزات متصل به سیستم، جریان الکتریکی مورد نیاز را محاسبه کنید و مطمئن شوید کلید مینیاتوری که انتخاب می‌کنید، جریان متناسب با جریان مورد نیاز شما را داشته باشد.
  • استفاده از کلید مینیاتوری نامناسب، هم به وسیله برقی و هم به فیوز آسیب می‌زند. بنابراین بهتر است در زمان خرید کلید مینیاتوری به درجه حفاظت (میزان محافظتی که به وسیله کلید ایجاد می شود) دقت کنید و کلید مینیاتوری مخصوص کاربرد خود را تهیه کنید.
  • کلید های مینیاتوری باید بدنه مقاوم و استاندارد داشته باشند و در برابر حرارت و حرکات مکانیکی مقاوم باشند تا از ذوب شدن یا سوختن آنها جلوگیری شود.
  • تیپ یا سری کلید مینیاتوری باید بر اساس نوع مدار مصرفی انتخاب شود. به طور مثال برای روشنایی و مصارف خانگی از کلید مینیاتوری تیپ B و برای کولر های گازی، از کلید مینیاتوری 16 آمپرتیپ C استفاده می شود.

با رعایت این نکات می‌توانید کلید مینیاتوری مناسبی را برای سیستم خود انتخاب کنید.

مقایسه کلید مینیاتوری اشنایدر و هیوندای

خرید کلید مینیاتوری اشنایدر از تهران اشنایدر با بهترین قیمت و کیفیت

·        کلید مینیاتوری اشنایدر

کلید مینیاتوری اشنایدر از تولیدات شرکت اشنایدر می باشد. کمپانی اشنایدر یکی از قدیمی ترین شرکت های تولید کننده تجهیزات الکتریکی و اتوماسیون صنعتی در دنیاست که ساخت کشور فرانسه می باشد. این فیوز مینیاتوری به دلیل عملکرد قوی، امنیت بالا، نصب و کاربری آسان توانسته‌ جایگاه ویژه‌ای در بازار ایران کسب کند. کلید مینیاتوری اشنایدر در مدار با جریان پایین و یا در تابلو های روشنایی و تابلو های توزیع با توان کم و یا جهت حفاظت مدارات کنترل و فرمان تجهیزات و تأسیسات برقی استفاده می شود و در صورت به وجود آمدن اشکال در مدار به صورت خودکار مدار را قطع می کند و در نتیجه از وسایل و سیم کشی محافظت می کند.

کلیدهای مینیاتوری اشنایدر معمولا در اندازه های کوچک ساخته می شوند و عموماً در دستگاه ‌های الکتریکی مصرفی مانند لامپ‌ها و تجهیزات الکترونیکی کوچک استفاده می‌شوند. یکی از ویژگی‌های این کلیدها قابلیت نصب آسان و اندازه کوچک آنهاست که از جای کمی برای نصب استفاده می‌کنند. کلید مینیاتوری نوع B (تندکار) برای کاربردهای مسکونی و تجاری، جهت محافظت از مدارهای روشنایی و پریز استفاده می‌شود. همچنین کلید نوع C (کندکار)، در محیط‌های تجاری و صنعتی برای محافظت از تجهیزات به کار برده می‌شود.

ویژگی های کلید مینیاتوری اشنایدر:

  • طراحی کاربردی و طول عمر بالا
  • حفاظت از مدار در برابر اتصال کوتاه
  • صرفه جویی در فضای نصب و زمان نصب
  • قابلیت اطمینان بالا و ساده سازی فرآیند کابل کشی
  • امکان حفاظت در برابر قوس های الکتریکی و آرک
  • جلوگیری از اتصال اشتباه کابل ها به کلید مینیاتوری

                              

·        کلید مینیاتوری هیوندای

شرکت هیوندای، سابقه‌ای طولانی در تولید و عرضه محصولات باکیفیت دارد. فیوز های مینیاتوری این برند نیز حرف ‌های زیادی برای گفتن دارد. کلید مینیاتوری هیوندای از استاندارد IEC، ظاهری منسجم و درجه امنیت بالا برخوردار است. این فیوز مینیاتوری در دسته کلید های فشار ضعیف قرار می گیرد. از این رو این کلید ها عضوی جدایی ناپذیر از کنتاکتور ها و قطع کن ها هستند. از فیوز های مینیاتوری هیوندای اغلب در تابلو های روشنایی و تابلو های توزیع با جریان پایین و توان کم استفاده می شود.

کلیدهای مینیاتوری هیوندای مانند سایر کلیدهای مینیاتوری دارای کاربردهای مختلفی در تجهیزات خانگی و صنعتی دارد که با توجه به نوع کاربردشان از مدل های مختلف استفاده می کنند. از ویژگی های فیوز مینیاتوری هیوندای می‌توان به ابلیت محافظت در برابر اضافه بار و اتصال کوتاه، دارای تعداد قطب 1 و 2 و 3 پل و سطوح ولتاژ 240 ولت و 460 ولت اشاره کرد. همچنین انواع فیوز مینیاتوری هیوندای به شرح زیر می‌باشد:

  • کلید مینیاتوری معمولی HiBD
  • کلید مینیاتوری محافظ جان هیوندای (ترکیبی، معمولی)
  • کلیدهای مینیاتوری هیوندای HiRO
  • کلید فیوز مینیاتوری هیوندای HiRD
  • کلید خشک یا کلید مینیاتوری قطع و وصل‌ Hyundai
  • مینی بریکر

 نتیجه گیری ؛ کلید مینیاتوری اشنایدر یا هیوندای؟

برخی افراد کلید مینیاتوری اشنایدر و عده ای دیگر کلید مینیاتوری هیوندای را ترجیح می‌دهند. اما به طور کلی، اگر قصد دارید از فیوز مینیاتوری خود در طی سالیان متوالی استفاده نمایید، بهتر است بهترین مارک آن را به هنگام خرید انتخاب نمایید. همانطور که اشاره شد، کلید مینیاتوری اشنایدر به عنوان یکی از برترین و معتبرترین برند های این حوزه شناخته می شود. این محصول نه تنها کیفیت فوق العاده ای دارد، بلکه برند اشنایدر همواره سعی نموده با ارائه بهترین قیمت ها و گارانتی معتبر، رضایت مشتریان خود را به دست آورد. لذا با خرید این محصول، می توانید تجربه مناسبی را از خرید کلید مینیاتوری کسب نمایید.

خرید کلید مینیاتوری اشنایدر از تهران اشنایدر

خرید کلید مینیاتوری اشنایدر از تهران اشنایدر

افرادی که تمایل به خرید کلید مینیاتوری اشنایدر را دارند، می بایست خریدشان را از نمایندگی های معتبر انجام داده تا بتوانند محصولات با کیفیتی را تهیه نمایند.

فروشگاه اینترنتی تهران اشنایدر، یکی از بزرگترین نمایندگی های شرکت اشنایدر در تهران است. که نام آن در لاله زار با عنوان تهران اشنایدر شناخنه شده است. بیشتر از 10 سال است که تهران اشنایدر در شهر تهران فعالیت داشته و خدمات باکیفیت خود را در دو حالت حضوری و آنلاین به مشتریان ارائه می‌دهد. کیفیت محصولاتی که این فروشگاه عرضه می‌کند در بازار کم نظیر بوده و جایگاه خود را در مقایسه با سایر فروشگاه‌ها ثابت کرده است. برای خرید انواع محصولات اشنایدر، انواع کلید مینیاتوری اشنایدر، کلید حرارتی و هوایی، کنتاکتور، بی متال، سنسور و مواردی از این قبیل می‌توانید به وب‌سایت فروشگاه تهران اشنایدر مراجعه کنید. قیمت، جزئیات و تمام توضیحات مربوط به هر محصول در وب‌سایت تهران اشنایدر قرار گرفته است. شما می‌توانید به راحتی سفارش خود را از طریق وبسایت تهران اشنایدر به ثبت برسانید. نمایندگی اشنایدر در لاله زار تهران، علاوه‌ بر ویژگی‌های مثبت خود، از گارانتی اصالت برای تمامی محصولات، تیم فروش با تجربه و همچنین مشاوره رایگان نیز برخوردار می باشد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه