اخبار داغ

در کنگره سالیانه دوچرخه سواری آسیا در آلماتی؛

میزبانی تریال قهرمانی آسیا به ایران رسید/ اسدی عضو هیات نمایندگی فدراسیون های عضو ACC در نشست اتحادیه جهانی

میزبانی تریال قهرمانی آسیا به ایران رسید/ اسدی عضو هیات نمایندگی فدراسیون های عضو ACC در نشست اتحادیه جهانی
در کنگره سالیانه دوچرخه سواری آسیا در آلماتی میزبانی تریال قهرمانی آسیا به ایران رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛نشست کنگره سالیانه کنفدراسیون دوچرخه‌سواری آسیا امروز در آلماتی قزاقستان برگزار شد. در این نشست رییس و مدیر روابط بین‌الملل فدراسیون دوچرخه‌سواری کشورمان نیز حضور داشتند.

در بخشی از این مراسم رسول اسدی به عنوان عضو هیات نمایندگی فدراسیون های عضو کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا در مجمع سالانه اتحادیه جهانی دوچرخه سواری انتخاب شد. در این نشست ۹ کشور به عنوان نمایندگان کنفدراسیون آسیا جهت حضور در نشست سالیانه اتحادیه جهانی انتخاب شدند. نمایندگان این ۹ کشور به نمایندگی کشورهای آسیایی عضو کنفدراسیون آسیا در اتحادیه جهانی حق رای دارند.

همچنین رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری در این نشست پیشنهاد میزبانی مسابقات تریال قهرمانی آسیا ۲۰۲۵ را رسما اعلام نمود که با موافقت اعضای کنگره‌ نیز همراه شد. 

به این ترتیب مسابقات قهرمانی آسیا تریال در سال آینده ۲۰۲۵ به میزبانی کشورمان برگزار خواهد شد.

تیم ملی با دوچرخه های شرکت ترینیکس در مسابقات قهرمانی آسیا

در شرایطی که تیم ملی دوچرخه‌سواری جاده کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا قزاقستان بسر می برد، رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری کشورمان خبر از توافق با شرکت مطرح ترینیکس جهت تأمین دوچرخه و تجهیزات کامل ملی پوشان تا پایان سال داد.

اسدی گفت: با پیگیری های زیاد همکاران و مساعدت شرکت مطرح ترینیکس، توافقاتی حاصل شد تا پایان سال بتوانیم از دوچرخه و تجهیزات این برند در جهت توسعه و رفع مشکل تجهیزات رکابزنان تیم های ملی کشورمان بهره ببریم. امروز سری اول دوچرخه های جاده برند ترینیکس در اختیار کادرفنی قرار گرفت و به امیدخدا سری دوم و تکمیلی نیز بزودی به تیم های ملی واگذار می شود. جا دارد تشکر ویژه ای از نماینده اصلی برند ترینیکس در ایران، دوست و برادر خوبم غلامی و مهدی رهنما داشته باشم که طی سالیان متمادی همواره رشته دوچرخه‌سواری را مورد حمایت های خود قرار داده اند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه