اخبار داغ

آخرین وضعیت تیم ملی تنیس به روایت مدیر تیمهای ملی؛

صفتی: امیدواریم تنیسورها نتایج سال گذشته را تکرار کنند/ ۳ تیم آسیایی وارد اردن شدند

صفتی: امیدواریم تنیسورها نتایج سال گذشته را تکرار کنند/ ۳ تیم آسیایی وارد اردن شدند
مدیر تیم‌های ملی تنیس گفت: امیدواریم تنیسورها در رقابت‌های دیویس‌کاپ اردن شایستگی‌های خود را به نمایش بگذارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛فرشاد صفتی مدیر تیمهای ملی تنیس با اشاره به برگزاری رقابت‌های دیویس‌کاپ گروه ۳ آسیا و اقیانوسیه از ۲۱ تا ۲۶ خرداد ماه در اردن اظهار داشت: تیم ایران با ترکیب سینا مقیمی، علی یزدانی، سامیار الیاسی، حمید نداف (بازیکن،مربی)، تونی اندروویچ (مربی)، امید سوری (سرمربی) و مهرشاد پورسعید (پزشک) هم اکنون در اردن به سر می‌برد و طی چند روز گذشته تمرینات خوبی را سپری کرده است.

وی ادامه داد: ملی‌پوشان در روزهای گذشته تمرینات با نشاطی را سپری کرده و آماده حضور در این رویداد هستند، امروز تیم‌های عربستان، اندونزی و تایلند وارد اردن شدند و به نظر می‌رسد در ساعات آتی نیز سایر تیم‌های شرکت کننده خود را به اردن برسانند تا برای حضور در رقابت‌های دیویس‌کاپ گروه ۳ آسیا و اقیانوسیه آماده کنند.

مدیر تیم‌های ملی تنیس خاطر نشان کرد: سرداور سریلانکایی این مسابقات نیز امروز به اردن رسید. امیدواریم نتایج درخشانی که تیم دیویس‌کاپ ایران با همین نفرات سال گذشته در سریلانکا به دست آمد را یکبار دیگر تکرار کنند چراکه این جوانان شایستگی این موفقیت را دارند و از مردم عزیز کشورم می‌خواهم فرزندان خود با دعای خیر خود همراهی کنند.

در این دوره از رقابت ها تیم های ایران، اندونزی، اردن، مالزی، جزایر پاسفیک، عربستان، سنگاپور، سوریه، تایلند و ویتنام حضور دارند که از ۲۱ تا ۲۶ خرداد ماه در اردن به مصاف هم می‌روند.همچنین قرعه‌کشی این مسابقات روز یکشنبه ۲۰ خرداد ماه انجام خواهد شد.

در پایان این مسابقات ۳ تیم برتر به پلی‌آف گروه ۲ جهانی صعود و۲ تیم نیز به دسته‌چهار سقوط می‌کنند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه