اخبار داغ

کمک اندیشکده حکمرانی آموزش عالی برای کسب مرجعیت علمی و عملیاتی سازی سند دانشگاه اسلامی

کمک اندیشکده حکمرانی آموزش عالی برای کسب مرجعیت علمی و عملیاتی سازی سند دانشگاه اسلامی
نشست شورای علمی اندیشکده حکمرانی آموزش عالی بسیج اساتید به میزبانی مؤسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و در سالن شهید سلیمانی این مؤسسه برگزار شد .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بسیج اساتید، محمدرضا مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در این نشست عنوان کرد: این اندیشکده در راستای کمک به اعتلای آموزش عالی تشکیل شده و هدف آن جلوگیری از انجام کارهای موازی است تا در مسیر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بتواند به نیازهای آموزش عالی بپردازد و اگر بسته سیاستی‌ای دارد که به نفع آموزش عالی کشور است ارائه دهد. لذا اساساً این اندیشکده در خدمت آموزش عالی است.  

وحید آرایی معاون علمی و پژوهشی سازمان بسیج اساتید کشور و عضو شورای علمی اندیشکده نیز گفت: اندیشکده حکمرانی آموزش عالی با رویکرد مسأله شناسی تحلیلی و سیاست پژوهی در آموزش عالی حرکت می‌کند و در نهایت با تولید بسته سیاستی به اعتلای حکمرانی آموزش عالی کمک خواهد کرد.  

گفتنی است اندیشکده حکمرانی آموزش عالی سازمان بسیج اساتید کشور دارای هفت گروه علمی؛ "پژوهش مساله محور و مرجعیت علمی"، "دانشگاه تمدن ساز؛ جامعه، صنعت و مسئولیت اجتماعی دانشگاه"، "آمایش و ماموریت گرایی آموزش عالی"، "نظامات سنجش، ارزیابی و رتبه بندی در آموزش عالی"، "رسالت‌های تربیتی اجتماعی و فرهنگی"، "فناوری نوآوری و اقتصاد دانش بنیان" و "تحول در علوم انسانی" است.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه