اخبار داغ

آبهای آرام زیر ٢٣ سال و جوانان قهرمانی آسیا| نتایج نمایندگان ایران در دور نیمه‌نهایی مشخص شد

آبهای آرام زیر ٢٣ سال و جوانان قهرمانی آسیا| نتایج نمایندگان ایران در دور نیمه‌نهایی مشخص شد
در ادامه رقابت‌های آبهای آرام زیر ٢٣ سال و جوانان قهرمانی آسیا در تایلند قایقرانان ایران در دور نیمه نهایی با حریفان رو به رو شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات آبهای آرام زیر ٢٣ سال و جوانان قهرمانی آسیا بعدازظهر امروز ٢۵ خرداد در پاتایا تایلند با برگزاری دور نیمه‌نهایی ادامه پیدا کرد.

 

تیم ایران با ١٨ ورزشکار و ۴ مربی در بخش پسران و دختران این رقابت‌ها حضور دارد.

...

محراب آسایش در مسابقه نیمه‌نهایی کایاک یکنفره 1000 متر جوانان با رقبایی از قزاقستان، سنگاپور، ویتنام، هند و تایلند رقابت کرد و در پایان با زمان 3:48.965 دقیقه اول شد و مستقیما به فینال صعود کرد

...

پارسا علیان در مسابقه نیمه‌نهایی کانوی یکنفره ۱۰۰۰ متر جوانان با رقبایی از قزاقستان، چین تایپه، ویتنام، هنگ کنگ و تایلند رقابت کرد و در پایان با زمان ۴:۲۵.۴۰۲ دقیقه چهارم شد و از دور مسابقات کنار رفت.

...

پارسا علیان و هورام قاسمی در مسابقه نیمه‌نهایی کانوی دونفره ۱۰۰۰ متر جوانان با رقبایی از کره و چین‌تایپه رقابت کرد و در پایان با زمان ۴:۰۴.۹۴۰ دقیقه دوم شد و به فینال راه یافت.

...

زراعت‌کار و امیرضا برزگر در مسابقه نیمه‌نهایی کایاک دونفره ۱۰۰۰ متر زیر ۲۳ سال با رقبایی از سنگاپور، تایلند، چین تایپه و کره رقابت کردند و در پایان با زمان ۳:۳۷.۷۵۳ دقیقه اول شدند و به فینال راه یافتند.

...

شایان حسینی در مسابقه نیمه‌نهایی کانوی یکنفره ۱۰۰۰ متر زیر ۲۳ سال با رقبایی از قزاقستان، ویتنام و هنگ‌کنگ رقابت کرد و در پایان با زمان ۱:۵۷.۲۰۷ دقیقه اول شد و به فینال راه یافت.

...

هورام قاسمی در مسابقه نیمه‌نهایی کانوی یکنفره ۵۰۰ متر زیر ۲۳ سال با رقبایی از قزاقستان، اندونزی، کره، هنگ‌کنگ و ویتنام رقابت کرد و در پایان با زمان ۲:۰۵.۱۸۱ دقیقه چهارم شد و از راه‌یابی به فینال بازماند.

...

یزدان زراعت‌کار در مسابقه نیمه‌نهایی کایاک یکنفره ۵۰۰ متر زیر ۲۳ سال با رقبایی از ویتنام، هند، تایلند، فیلیپین و سنگاپور رقابت کرد و در پایان با زمان ۱:۴۴.۵۵۱ دقیقه اول شد و به فینال راه پیدا کرد.

...

پارسا علیان و هورام قاسمی در مسابقه نیمه‌نهایی کانوی دونفره ۵۰۰ متر جوانان با رقبایی از هند و چین‌تایپه رقابت کردند و در پایان با زمان ۲:۰۲.۴۴۲ دقیقه سوم شدند و از راه‌یابی به فینال بازماند.

...

ادامه این مسابقات فردا در پاتایا تایلند برگزار می‌شود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه