اخبار داغ

نشست ابراهیم عبداله با تقوی و بازدید از امکانات اردویی فدراسیون والیبال

نشست ابراهیم عبداله با تقوی و بازدید از امکانات اردویی فدراسیون والیبال
رئیس فدراسیون والیبال عمان از امکانات اردوی فدراسیون والیبال بازدید کرد و در دیدار با تقوی خواستار افزایش همکارهای دو جانبه شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  ابراهیم عبداله رئیس فدراسیون والیبال بحرین امروز (شنبه 26 خرداد) وارد تهران شد و عصر در نشستی رسمی با سیدمیلاد تقوی همتای ایرانی خود دیدار و گفت‌وگو کرد.

افزایش همکاری‌های دو جانبه و استفاده از تجربه فدراسیون والیبال ایران در برگزاری مسابقات از جمله محورهای این دیدار بود که در دفتر تقوی برگزار و رئیس فدراسیون والیبال عمان خواستار برگزاری دوره‌های آموزشی مشترک نیز شد.

برگزاری کمپ تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران و اردوی تیم ملی والیبال زنان در عمان از دیگر محورهای این نشست بود که امیرحسین منظمی دبیرکل فدراسیون، مهدی اسلامی خزانه دار و محسن برادری رئیس کمیته تشریفات در آن حضور داشتند.

ابراهیم عبداله در ادامه بازدیدی از کمپ تیم‌های ملی زنان (کمپ چمران)، تیم های ملی والیبال ساحلی و سالنی مردان داشت تا از نزدیک با امکانات فدراسیون والیبال برای برگزاری اردوها آشنا شود.

افزایش دیپلماسی ورزشی ایران با استفاده از ظرفیت‌های والیبال کشورمان یکی از استراتژی‌های تقوی از زمان آغاز ریاست در فدراسیون این رشته ورزشی است و در این راستا تا کنون دیدارهای مختلفی با همتایان و دیگر مسئولین والیبال آسیا و جهان داشته است و این روند ادامه خواهد داشت.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه